Header Ads

Elektriği ve Suyu Olmayan Kulübeden Dünyanın En İyi Otellerine / John Kehoe Türkçe 23


Şu anda bollukla çevrilisin; tek yapman gereken gözlerini açıp onu aramak. Kendini müreffeh hissetmeden önce paranın yoluna çıkmasını bekleme. Şimdi müreffeh hisset! Çok arkadaşın var mı? Bolca sağlığın? Fikir, giysi veya zaman bolluğu? Hayatında bolluğu hissedebileceğin alanları ara.

ZİHNİMİ REFAH VE VARLIK İÇİN NASIL PROGRAMLADIM

Zihnimi refah için programlamaya nasıl başladığımı sana anlatayım. Ormanın derinliklerinde, elektriği ve suyu olmayan küçük bir kulübede yaşıyordum. Param yoktu ama refahın ilkelerini anladım ve zihnimi yeniden programlamaya başladım.

Yakacak odunumu keserken, etrafımdaki bolluk için şükrederdim. Ağaçları istiflerken, "Bir odun değil, iki değil, on değil, içimi ısıtacak bir sürü odun" derdim. Yemeğimi yediğimde, sahip olduğum bolluk için kendimi ve evreni övüyordum. Önümde bir tas üzüm olsa tek tek sayardım: Bir üzüm değil, iki üzüm değil, bolca üzüm. Ormanda yürürken etrafımda refah görürdüm: binlerce kır çiçeğiyle dolu tarlalar, her yerde ağaçlar, bolca kuş ve vahşi yaşam. Doğa gerçekten cömertti. Param olmamasına rağmen aklımı bolluğa odakladım. Zihnimi bu şekilde odaklarsam, bolluğun tezahürünün yakında geleceğini biliyordum.

İlk halka açık konferansımı verdiğimde, çok az param olduğu için üçüncü sınıf bir otelde kalıyordum. Bundan utandım ve kimsenin çıktığımı veya girdiğimi görmediğinden emin oldum. Genellikle öğleden sonraları, yerin enerjisini ve titreşimini emmek için birinci sınıf bir otelin lobisine giderdim. Çok geçmeden birinci sınıf otellerde kalacak kadar para kazanıyordum ve bolluğu için evreni övdüm.

Bir gün otelimin koridorunda yürürken, temizlenmekte olan bir odaya baktım ve yataksız geniş bir oturma odası görünce şaşırdım. Temizlikçi kadını içeri girip etrafa bakmama izin vermesi için ikna ettim ve iki oda olduğunu görünce şaşırdım - geniş bir oturma odası ve ayrı bir yatak odası. Bu bir süitle ilk tanışmamdı. O gün süitlerde kaldığımı hayal etmeye başladım ve bir gün sonunda bir tane kiraladım. Gerçekten buna gücüm yetmezdi ama bir akşam için de olsa zenginliğin titreşimini istiyordum. Bol hissederek süitimde dolaştım. Peluş kanepeye oturdum ve ayaklarımı masaya koydum. Bu gerçekti; Sadece bir gece için bile olsa bir süit almıştım. Evreni bolluğu için övdüm. Yavaş yavaş süitlerde daha fazla kalmaya başladım. İlk başta biraz para kazanıyordum, sonra yoluma çok para akana kadar…

Birçok büyük adamın finansal danışmanı olan Napoleon Hill, bir keresinde, "Büyük para gelmeye başladığında, çok hızlı ve çok büyük miktarlarda gelir, tüm bu zayıf yıllar boyunca nerede saklandığını merak edersiniz" demişti. Kesinlikle bende de bu şekilde çalıştı. Maddi olarak gerçekten "geldiğini" fark ettiğim günü hala hatırlamıyorum.

"Düşünce Dinamikleri"ni öğretmemin beşinci yıl dönümünü kutlamak için verdiğim bir partideydi. Avustralya'nın Sidney kentinde bir dünya turundaydım ve Sheraton Otel'de başkanlık süitinde kalıyordum. Cömert bir süitti - oturma odası neredeyse lobi büyüklüğündeydi. Tüm süiti boydan boya kaplayan devasa bir cam duvar ve altımda tüm Sydney ayaklarımda uzanıyordu: opera binası, liman, parıldayan şehir ışıkları. Görkemli bir manzaraydı.

"Ne talih değişikliği" diye düşündüğümü hatırladığımda misafirlerimi eğlendiriyordum. Bir an için izin istedim ve yatak odasına gittim ve sonra okyanusa bakan özel balkona çıktım. Sadece beş yıl içinde elektriği ve suyu olmayan bir kulübede yaşamaktan, dünyanın en iyi otellerinden birinin başkanlık süitinde arkadaşlarımı ağırlamaya başlamıştım. Sadece bu da değil, bir ay boyunca check-in yapmıştım - para artık bir nesne değildi. Zihnimi refah için nasıl programlamaya başladığımı ve şimdi verdiği meyveyi düşündüm ve bana ifşa edilen başarının sırları için evrene teşekkür ettim. Bu sırları başkalarına ileteceğime sessiz bir söz verdim ve sonra tekrar misafirlerime katıldım.

Zihnini refah için hemen şimdi programlamaya başla. Refah programıma en derin yoksulluk içinde başladım. Demek istiyorum ki; refah programlamaya başlayamayacağın hiçbir durum yoktur.

BAŞARIYI HER YERDE TANI VE ONUNLA ARKADAŞ OL

Baktığın her yerde başarıyı görmek için kendini eğit.

Baktığın her yerde refah var.

Şehrinin merkezine git ve devasa ofis kulelerine bak. Binalardan sadece birinde bulunan tüm başarıyı düşün. Binayı tasarlayan mimarın bunun için çok para kazandığından emin olabilirsin. Binayı yapan müteahhit muhtemelen küçük bir servet kazandı. Binanın sahipleri belli ki zengin ve başarılı adamlar. Cömert ofisleri kiralayanlar da başarılı olmalı. Şimdi en iyi çatı katı süitlerini kiralayanların ne kadar zengin ve güçlü olması gerektiğini hayal et. Sadece bir bina çok fazla başarıyı temsil ediyor ve bu başarıyı şehrindeki bina sayısıyla çarpabilirsin. Ve bu sadece başlangıç. Refah bilinci, sadece onu görmek için gözlerimizi açarsak, etrafımızda başarı olduğunu kabul eder.

Asla başkasının talihini kıskanma. Bunu kabul et ve bu konuda iyi hisset, çünkü bu yapılabileceğinin kanıtıdır. O zaman kendine güvenle bunu yapabileceğini hatırlat. Bulabileceğin her yerde başarıyı ara ve kabul et. Başarıya kızan ve bunu başaranları küçük düşürmeye çalışan kıtlık bilincidir. Ölümcül bir zehirmiş gibi kendini bu düşüncelere karşı koru, çünkü onlar gerçekten de kişisel refahın için zihinsel zehirdir.

Kendin veya başkaları olsun, başarıyı her gördüğünde daima sevinç ve mutluluğu kabul et ve hisset. Gözlerini aç ve başarının her yerde, her yerde bolluk içinde olduğunu fark et. Düşünceni refaha göre ayarlayabilirsen, senin de olacaktır.

İLHAM KİTAPLARI OKU, MOTİVASYON YAYINLARI DİNLE, BAŞARI GRUPLARINA KATIL

Yaptığın her şey senin bir parçan oluyor. Okudukların, dinlediklerin, izlediklerin, uygularsan yaşamın üzerinde muazzam bir etki yaratacak, her biri yaşamı değiştiren ilkelerle dolu. Kurslara, seminerlere katılma fırsatın varsa, bunu yapmanı öneririm, ancak tüm kaynaklardan - kendi kendine yardım kitaplarından ve gruplardan, edebiyattan, sağlam tavsiyelerden - başarılı olman için sana ilham veren her şeyden yararlan.

HEM GERÇEK HEM DE HAYALİ OLARAK BAŞARILI İNSANLAR İLE DOST OL

Bir film yapımcısı olmak istiyorsan, diğer film yapımcılarıyla işbirliği yap.

Sanatçı olmak istiyorsan başka sanatçılar bul.

Başarılı olmak istiyorsan, başarılı insanların şirketlerini ara.

Başarının enerjisi, onun şirketindeyken havada uçar halde, solunabilecek haldedir. Başarılı insanlar başarılı düşünürler, başarılı kararlar alırlar, başarılı planlar yaparlar, başarılı projeleri tamamlarlar. O enerjiyi alabilir ve sadece onların yanında olarak kullanabilirsin.

BAŞARILI OLMAK SENİN SORUMLULUĞUN

Hayatta istediğin şeye sahip olmanın insan mutluluğunun genel durumuna katkıda bulunduğunu ve başkalarının kendileri için başarı yaratmalarını desteklediğini derinden anlamalısın. Başarı asla başkalarından almaz, aksine başkaları için başarı yaratır ve onlara yardım eder. Bir ekonomi ne kadar başarılı olursa, herkes için o kadar fazla fırsat olur. Ne kadar çok paran varsa, mal ve hizmetlere o kadar çok harcarsın, bu da diğer insanların mal ve hizmetlere harcaması için ek para ve kâr yaratır.

Başarılı insanlar başkalarına yardım ettiğinde bu herkese örnek olur ve başarıları herkese bulaşır. Kendin, çocukların, arkadaşların ve seninle iletişim kuran herkes için başarılı olmak adına bir görev ve sorumluluğun var. Sayende bundan herkes faydalanacak.

BAŞARIN BİRÇOK İNSANA YARDIMCI OLUR, BAŞARISIZLIĞIN HİÇ KİMSEYE…

Başarının kişisel hırstan daha fazlası olduğunun farkına var; bu senin sorumluluğun. Bencil olma, başar. Dünyanın sana ihtiyacı var!

Blogger tarafından desteklenmektedir.