Header Ads

Ustalardan Bolluk, Bereket ve Para Dersleri 03 : Para Davet Edildiği Yere Gider - Bob Proctor / SESLİ KİTAP


Kazanmak için neden çok çalışmamız gerektiğini düşündüğünü hiç kendine sordun mu? Emek ister, yıllarca emek ister, çalışmak, çalışmak, çalışmak ve sürekli mücadele... Bu iyi bir bilgi değil. Aslında, bu bir yalan. Dur ve uzun zamandır gerçekten çok çalışan tanıdığın bazı insanları hatırla ve onları düşün. Ömrü boyunca her gün ama her gün işe gidip durmuş ama hala yaşamak için bir yere kira verenler var mı içlerinde? Peki hiç çalışmasına gerek kalmayacak kadar finansal özgürlüğe kavuşmuş olan var mı?

Çok çalışma fikri gerçekten aptalca. Gerçekten aptalca.

Bir talep bulman, bir ihtiyaç bulman ve onu doldurman, karşılaman gerekiyor. Kazanmak istiyorsan, belirli başarı ilkelerini izlemelisin.

Bak, aslında bir kağıt olan değer ölçütüne biz para diyoruz. Ama para aslında bir fikirdir. Davet edildiği yere gider ve hoş karşılandığı yerde kalır.

Bunun için çok çalışman gerektiği fikri doğru değil. En çok çalışan insanlardan bazıları en az kazananlardır. Şunu, bir düşün. Genç şarkıcı Taylor Swift'in geçen yıllarda en yüksek ücretli sahneye sahip olduğunu okudum. Kesinlikle sevdiği şeyi yapıyor, onun için bu zor bir iş değil. Çok iyi kazanıyor ve kesinlikle sevdiği şeyi yapıyor.

Çok çalışman gerektiği fikri aptalca. Yaptığın işi sevdiğinde, bir daha asla çalışmış sayılmayacaksın. Benim iş diye bahsettiğim şey ise yaptığın ama hoşlanmadığın ve yapmak istemediğin bir şey. Ve bu yüzden çok fazla enerji gerektiriyor.

Şimdi, bunu bir süre düşün. Sana söylüyorum ve neden bahsettiğimi biliyorum. Bilmediğim çok şey var ama bu onlardan biri değil, bunu biliyorum.

Yetişkin hayatım boyunca hep bu konuyu inceledim, benim işim bu. Ve çok mutsuz ve çok parasız olmayı da çok mutlu ve çok zengin olmayı da tecrübe ettim. Sophie Tucker'ın dediği gibi, "Zengin de oldum, fakir de... Zengin daha iyi :)."

-------------

E-KİTAP / PDF: Ustalardan Bolluk, Bereket ve Para Dersleri 03 : Para Davet Edildiği Yere Gider - Bob Proctor / SESLİ KİTAP

---------------

Blogger tarafından desteklenmektedir.