Header Ads

İnisiyatif, Kendine Güven, Öz Disiplin ve Çok Fazla Kararlılık / Jose Silva Ultramind 29


Victor Kovens anlatıyor…

Kendi küçük işini kurmak ve işletmek, hayatın en büyük deneyimlerinden biri olabilir. Kesinlikle benim için öyle oldu. Ancak inisiyatif, kendine güven, öz disiplin ve çok fazla kararlılığa sahip belirli bir karakter gerektirir. Aynı zamanda birçok farklı türde zorluğun üstesinden gelmekten hoşlanan bir karakteri de…

Silva teknikleri, küçük işletme girişimcisi olarak deneyimlerimi çok daha kolay ve çok daha eğlenceli hale getirdi. Sorunları analiz etmek ve karar vermek için alfa seviyesini günlük olarak kullanıyorum ve ne kadar çok pratik yaparsam, o kadar sık doğru kararı veriyorum.

İlk olarak 1974 yılında Silva kursuna katıldım. Ertesi yıl, ticari havayolları ile daha önce hiç kimsenin yapmadığı kadar kısa sürede dünyayı dolaşarak Guinness Rekorlar Kitabı'na girdim.

1979'da sezgisel rehberliğimi takip ettim ve görücü usulü bir randevu için 240 mil seyahat ettim. Sezgisel rehberliğim randevum için doğruydu ve 20 yılı aşkın süredir mutlu bir evliliğim var.

1987'de, bir rüyada gördüğüm sezgisel rehberlik sayesinde, grup gemilerinde uzmanlaşmış, sadece gemi seyahati yapan bir seyahat acentesi açtım. Silva grupları için her yıl birkaç gemi seyahati organize ettiğim için bu özellikle çok iyi çalıştı. Dersler ve özel atölyeler düzenliyoruz ve herkes bunu seviyor. Gemi yolculuklarına sponsor olan eğitmenler ücretsiz olarak gidebilir, Silva'yı yayarız ve Silva öğrencilerinin zihinsel yeteneklerini daha da fazla kullanmayı öğrenmelerine yardımcı oluruz.

Silva'da yaptığım en büyük, en önemli ve en tatmin edici şey, memleketim Baltimore'da evsizler için bir sınıf düzenlemeye yardım etmekti. Kursu tamamladıktan sonra, bu evsizler bir hafta içinde ev veya iş bulma konusunda yüzde 70'lik bir başarı oranına sahipti! 

Kendimi Silva fikir ve tekniklerine adadığımı düşünüyorsan, haklısın:

  • Laredo'daki 25 Silva Uluslararası Yıllık Toplantısının 23'üne katıldım.
  • Ömür boyu aboneliği olan tek Silva Metodu Haber Bülteni abonesiyim.
  • Jose Silva'nın öğrettiği son yedi kez 10 günlük Ultimate Seminer'e katıldım.
  • Burada, Baltimore'da Silva kursları organize ettim ve sponsor oldum. 

Daha İyi İş Kararları

Yıllar geçtikçe seviyeme çıkmanın değerini öğrendim. İş ve özel hayatımda daha iyi kararlar almak ve rehberlik almak için her gün daha da fazla başarıya ulaşmaya devam etmem gerekiyor.

Her küçük işletme sahibi, işini tanıtmanın yollarını bulmalıdır. Silva'dan aldığım küçük bir yardımla seyahat işimi geliştirmenin harika bir yolunu buldum: Bahsettiğim gibi, 1975'te ticari havayolları ile iki günden az bir sürede dünyayı dolaşarak Guinness Rekorlar Kitabı'na girdim.

25.000 millik yolculuğu tamamlamam sadece 47 saat, 48 dakika ve 7 saniye sürdü. Ekvatoru iki kez geçtim, kıyı ülkelerine indim ve dünya üzerinde tam olarak 180 derece zıt noktalara dokundum: Lima, Peru ve Bangkok, Tayland.

Yolu düzeltmek için zihinsel projeksiyonu görselleştirdim ve kullandım. Her adım programladığım gibi gitti. Sanki insanlar beni bekliyor gibiydiler, sanki zihinsel projeksiyonum tarafından hazırlanmışlar ve rekor kırma yolculuğuma devam etmeme yardım etmeye hazırlarmış gibi. Bu gümrükten geçmeyi bile kolaylaştırdı.

Bir uçuştan diğerine tüm bağlantıları yapmak da sorun değildi. Lima'da başladım ve Bogota, Karakas, Madrid, Roma, Bangkok, Hong Kong, Tokyo, Los Angeles'a uçtum ve tekrar Lima'ya döndüm.

Uçuştan sonra kayıt defterine girdiğimi hayal ettim. Bence en önemli şey buydu. Los Angeles'tayken, kitabın Londra'daki editörünü arayarak devam edip etmeyeceğimi sordum ve devam etmemi söyledi. Aramadan önce seviyeme girdim ve telefon konuşmasını hayal ettim. Aslında yaptığımız konuşmayı hayal ettiğim bir prova gibiydi, çünkü editör tam olarak tahmin ettiğim kelimeleri kullandı!

Yolculuğun son ayağı olan Lima'ya dönmek için uçağa döndüğümde, pilot beni kokpite oturmaya davet etti. Lima'ya hangi yönden inmek istediğimi sordu. Ona en hızlı ve en iyi olduğunu düşündüğü yoldan inmesini söyledim.

Programlama başarımın sırrı neydi? En önemli unsurlardan biri, programlamama dahil ettiğim duygulardı. Seviye programlamaya her başladığımda, zaten Guinness Rekorlar Kitabı'nda olsaydım nasıl hissedeceğimi düşündüm. Adımı kitapta görmeyi hayal ettim ve o kadar gerçek yaptım ki, adımı orada görmenin gururunu ve başarı duygusunu gerçekten hissedebiliyordum.

Üstesinden gelinmesi gereken bazı sorunlar olsa da, proje büyük bir başarıydı. Örneğin, bir uçuş bir saat gecikti çünkü pilot, vurulma korkusuyla Vietnam çevresinde fazladan 600 mil uçmak zorunda kaldı. Programlamaya ve projelendirmeye devam ettim ve işe yaradı.

Her Şey Zihinde Başlar

Gördüğün gibi, küçük bir işletmeyi başlatmana ve yönetmene yardımcı olması için alfa boyutunu kullanmanın pek çok yolu var.

Küçük işletmeleri işleten bizler, nadiren büyük şirketlerin karşılayabileceği türden bir desteğe sahibiz. Bu, Jose Silva'nın dediği gibi "görünmez destek araçlarımızı" beslememizi daha da önemli kılıyor.

Her zorluğun üstesinden gelmene yardımcı olacak pek çok bilgi mevcuttur ve bu bilgiyi nerede olursa olsun almak için zihnini kullanabilirsin.

Ve buraya yapmak için gönderildiğini yaptığın sürece, hızlı bir şekilde ilerlemeni sağlamak için yüksek zekadan yardım almayı kolayca bulacaksın.

Blogger tarafından desteklenmektedir.