Header Ads

Bundan Daha Önemli Hiçbir Şey Yok! / Joe Dispenza Sesli Kitap


Benden çok ama çok daha büyük bir güce, bir bilince bağlıyım. Benim sahip olduğum ile kıyaslanamayacak kadar, daha fazla bir iradeye sahip olan bir güç. Ve bu güç beni, benim sevdiğimden çok ama çok daha fazla seviyor. 

Adeta tahmin edilemeyecek kadar büyük bir devin sırtında ilerliyorum ve O'nun kulağına nasıl fısıldayacağımı, O'ndan nasıl isteyeceğimi, O'nun ile nasıl iletişime geçebileceğimi öğrenmem gerekiyor.

Bunu daha açık bir biçimde anlatmak istiyorum. Çünkü insanlar ile maneviyattan ve manevi yasalardan konuştuğumuzda, bunların tam olarak ne olduğunu anlamak için kafalarında tam bir yere oturtamıyorlar, net bir anlam veremiyorlar.

Bu bilinç dünyamızdaki canlıların tümüne hayat veriyor. Evrendeki düzeni sağlıyor ve sen ona bağlısın. Bu senin şu anda kalbinin atıp durmasını sağlayan akıl ile aynı akıldır. Ve biliyor musun, kalbin dakikada 8 litreye yakın kan pompalar. Bir saatte neredeyse 500 litre... Ve bu pompalama işini günde 1000 defadan fazla yapar. Bu pompalanan kan yaklaşık 100.000 km uzunluğundaki damarlarından geçer. Ve bu bol rakamlı mucize, senin hayatında 3.000.000.000 (üç milyar) defa gerçekleşir.

İşte O akıl senin kahvaltını sindirmeni sağlayan akıl aynı zamanda. Proteinleri, karbonhidratları, yağları daha basit, daha küçük ürünlere, yapıtaşlarına dönüştüren akıl. Böylece bu ürünleri bedeninin yenilenmesinde kullanabiliyorsun hem de bu süreçleri hiç mi hiç düşünmeden...

Ve ayrıca DNA'nda dolaşan küçük enzimler var. Bir hücrede, sadece bir hücrede  DNA'yı yapan üç milyar iki yüz milyon (3.200.000.000) nükleik asit bulunur. Ve her biri kendi zekasına sahip işin doğrusu.  

Ama O, bana katlanacak kadar beni seviyor. Ben de sadece sevmeliyim. O'na güvenmeli, O'nunla konuşmalı, O'na derdimi açmalı, O'ndan istemeli, O'na yönelip O'nunla iletişime geçmeliyim. 

Hiç bir onarım yok. Hiç bir kontrol yok. Farkında bile değilsin.

Ve tüm bunlar senin ruh halinden bağımsız olarak gerçekleşir. Sevdiklerin, sevmediklerin, düşüncelerin... Bunları hiç umursamadan, bu kalp, bu akıl sana hayat vermeye devam ediyor. Tüm bunları kendi kendine yaptığını düşünebiliyor musun? Hayır, işte o yüce zeka, bunu senin için yapıyor.

Ama O bize sürekli hayat verecek kadar bizi seviyor. O her saniye 10.000.000 (on milyon) hücre yapandır. Her saniye on milyon hücre yapar çünkü sen her saniye on milyon hücre kaybediyorsun. Şu anda bir on milyon daha gitti bile :). Bunu hiç düşünmüş müydün bugüne kadar? Ama seni senden daha çok seven O, sana hayat vermek için bunu ilk gününden beri düşünüyor, senin için. 

Ve vücudundaki her hücre, her bir hücre; bir saniyede 100.000 (yüz bin) kimyasal reaksiyon gerçekleştiriyor. Bedeninde 50 ila 100 Trilyon (100.000.000.000.000) hücre var. Bunun ne kadar muazzam olduğunu düşünebiliyor musun? Eğer senden daha yüce bir akla bağlı olmadığını düşünüyorsan, bunu tekrar düşünmelisin.

Sadece bir hücrenin DNA zincirini uç uca dizersek 30 cm uzunluk elde ederiz. Senin bedeninde Dünya'dan Güneş'e 150 defa gidip gelecek uzunlukta DNA zinciri var. İşte tüm bunlar ve daha niceleri senin kim olacağını belirledi.

Ve bunların hiçbirinin nasıl yapılacağını bilmiyorum ben. O zaman daha yüce bir akıl olması gerekir. Benden daha üstün, en üstün iradeye sahip olan bir akıl. Çünkü ben, cebimde ne kadar para kaldığını, ay sonunu nasıl getireceğimi düşünmeden kalbimin bir kaç saniye bile atmasını sağlayamıyorum.

Bundan daha önemli hiçbir şey yok.

Blogger tarafından desteklenmektedir.