Header Ads

Yeni İş ve Müşteriler Nasıl Çekilir? / John Kehoe Türkçe 26


Adım 1:
Zihninde birlikte çalışmak istediğin kişi veya kişilerin türünü ve onların sahip olmasını istediğin bağlantıların, becerilerin, bilgilerin veya verilerin neler olduğunu hayal et. Akıcı Türkçe bilen bir Japon'a ihtiyacın varsa, bunu hayal et. Serbest gazeteci olarak iş bulmaya çalışıyorsan, uzmanlık alanında veya ilgini çeken bir alanda görevlendirilmiş bir editör hayal et. Kendini o kişiyle iyi bir uyum içinde, sağlam bir bağ içinde ve birbirinin tekliflerine karşı karşılıklı anlayış içinde hayal et.

Adım 2: Bu kişiye neler verebileceğine, hangi yeteneklere, ürünlere veya uzmanlığa sahip olabileceğine odaklan. Sadece senin onlara değil, onların da sana ve sunabileceklerine ihtiyaçları var.

Adım 3: Görünmeyen partnerinin, yani bilinçaltının yardımını iste. Ondan sana bu kişiyle tanışmanın yollarını ve araçlarını sağlamasını iste. Sezgiyle ilgili konuştuklarımızı hatırla ve bilinçaltının sağladığı yönergeleri ve fikirleri izle.

Adım 4: Şu noktalar üzerinde düşün: Binlerce iş fırsatı ve sunabileceklerine sahip olmayı çok isteyen insanlar var. Görselleştirmelerin, olumlamaların ve sezgin, seni bu insanlarla temasa geçirecek enerjiyi ve güçleri harekete geçiriyor.

Daha fazla müşteri veya tüketici çekmek ister misin? Ne tür müşteriler istediğine ve onlara ne vermen gerektiğine odaklanarak aynı alıştırmaları yap. Her iki durumda da iyi bir olumlama şu olabilir: 

"Mükemmel insanları ve koşulları kendime çekiyorum."

Blogger tarafından desteklenmektedir.