Header Ads

Şimdiye Kadar Bildiğin En Harikulade, Mucizevi ve Akıl Almaz Güç / Bob Proctor Türkçe 18


"Hayal gücü, dünyanın şimdiye kadar bildiği en harikulade, mucizevi, akıl almaz derecede güçlü bir kuvvettir."

Hayal gücü, vizyonların ortaya çıktığı zihinsel yetenektir. Vizyonlar, yani zihnimizde oluşturduğumuz resimler.

Çoğu insan hayal gücünü yapıcı bir şekilde kullanmaz. Tam tersine yıkıcı bir şekilde kullanır. İstemediklerini hayal ederler. Ne istediğimizi bilinçli ve farkında olarak hayal etmeliyiz. Bir kalem alıp oturup kendimize gerçekten ne istiyorum diye sorsak: Gerçekten ne istiyorum?

Ve bunu bir yere yaz ve şimdiki zamanda onun yazılı bir açıklamasını yap. Yazmak düşünmeye neden olur. Düşünmek bir imaj oluşturur ve bu imajları harekete geçirirsin, zihninde bir vizyon inşa edersin. Dünyayı değiştirenler vizyonerlerdir.

Bunu düşün. Şu anda beni dinlemeni sağlayan tüm imkanlar ve icatlar... Bunlar birinin vizyonunun bir sonucuydu. Sahip olduğun her şey; giydiğin kıyafetler, yaşadığın ev, masamda duran mikrofon, aklına ne geliyorsa birilerinin vizyonunun sonucuydu.

Hiçbiri kazara olmadı. Sen ve benim harika bir hayal gücümüz var ve her şey bir vizyonla başlar. Van Gogh'a nasıl böyle güzel işler yaptığı sorulduğunda; "Önce, resmimi hayal ediyorum, sonra hayalimi çiziyorum" derdi.

Hayatında ne yapmak istiyorsun? Nereye varmak istersin? Ne olmak istiyorsun? Şimdi ve yıl sonu arasında neler yapmak istiyorsun?

Bir an için düşün. Neden yapamayacağını düşünme. Ne kadar paran olduğu önemli değil. Ne kadar yardım aldığının bir önemi yok. Şimdi ve yıl sonu arasında neyi başarmak istediğine dair bir vizyon oluştur. Ve sonra bu vizyonun yazılı bir tanımını yap. Resmi kelimelerle boya. 

Vizyon... İzin verirsen, bu vizyon hayatını yönlendirecek. Yapıcı bir şekilde kullan. Ne istediğini gör. Ne istemediğini düşünerek zaman harcama. Zihnine gelen resmi büyüt ve güzelleştir. 

İnan bana, yaptığında memnun olacaksın. 

Blogger tarafından desteklenmektedir.