Header Ads

Bu İşin Ustalarından Milyon Dolarlık Forum / Bob Proctor Türkçe 26


Napoleon Hill parayla ilgili pek çok insanın anlamadığını düşündüğüm bir şey söyledi: "Eğer çok çalışmanın ve dürüstlüğün tek başına zenginlik getireceğine inananlardansanız, bu düşünceyi yok edin, çünkü bu doğru değil. Zenginlikler, büyük miktarlarda geldikleri zaman asla sıkı çalışmanın sonucu değildir." 

Burayı iyi dinle: "Zenginlikler, eğer geliyorlarsa, kesin ilkelerin uygulanmasına dayanan belirli taleplere yanıt olarak gelirler, şans eseri veya talih olarak değil. "Zengin insanlar şanslı değiller. Diğer insanların yapmadığı bir şeyi yapıyorlar. Bunu dikkate almanı öneririm, ben çok uzun süre test ettim. Zengin insanlar tarihsel olarak her zaman birden fazla gelir kaynağına sahip olmuşlardır. Bir tane değil. 

Bir keresinde Malezya'ya uçuyordum. Toronto'dan Kuala Lumpur'a havada 25 saat süren bir yolculuk. Yolculuk için uzun bir süre. Ve her ay gidip geliyordum, bu yaklaşık beş yıl boyunca havada 50 saat demek. Bir gezide sadece düşünerek ve yazarak çok zaman harcadım.

Kalemim ve defterim vardı. Ve bir adet 1 ve altı sıfır yazdım. Bir milyon dolar. Bir milyon dolar sihirli bir sayı gibi görünüyor. Neden bilmiyorum ama bu konuda şarkılar bile var. Küçük bir oyun oynayalım, "Bir milyon kazansan ne yapardın?" Genel olarak, daha fazla miktarlara ihtiyacı olduğunu söyleyenleri duyabilirsin. Ama ben bir milyon yazdım ve 60'larda bir milyon kazandım.

Bir milyon veya milyonlarca dolar kazanan arkadaşlarımı veya tanıdığım insanları ve "Neyi farklı yapıyorlar?" diye düşündüm. Pek çok açıdan, maaş gününden maaş gününe kadar mücadele eden insanlarla hemen hemen aynılar. Ve bunu düşünmeye devam ettim ve birden fazla gelir kaynağına sahip olduklarını anladım.

Uçaktan indiğimde Mark Victor Hanson'ı aradım ve sanırım onu uyandırdım. Onun olduğu yerde gecenin bir yarısıydı. Ve onu bu fikir konusunda heyecanlandırdım. Dedim ki, "Neden insanlara birden fazla gelir kaynağı oluşturarak "bir milyon dolar kazanmayı" öğretmiyoruz?

O da hemen heyecanlandı. Jack Canfield'ı, Lee Pou-lis'i ve Bernie Dorman'ı aramıza kattık. Ve bu grup ile "Milyon Dolarlık Forum" denilen şeyi yaptık. Aslında "Tavuk Suyuna Çorba" kitaplarının geldiği yer burasıdır. Bununla multi milyonlar kazandılar. Çok para kazanmak ister misin? Maaş gününden maaş gününe kadar mücadele eden o büyük gruptan çıkmak ister misin?

Birden fazla gelir kaynağı oluştur. Peki nasıl diyeceksin. Dinle: "Para, verilen hizmet karşılığında alınan bir ödüldür." Aynen öyle. Bir ihtiyaç bul ve karşıla. Bunun çalışmak ile ilgisi yok. Hizmet vermekle alakası var. 1984'te bir kitap yazdım. Birkaç tane yazdım ama hala o kitabı satıyorlar, bu yüzden her sattıklarında ben hala para alıyorum.

Uyurken, uyanıkken kazanabileceğinden daha fazla para kazanabilirsin. Uyurken, uyanıkken harcayabileceğinden daha fazla para kazanabilirsin. Lütfen bunu ciddi olarak düşün. Es geçme. Yapamayacağını düşünme. Çünkü sana bir şey söyleyeceğim: 

Ben yapabildiysem, sen de yapabilirsin.

Blogger tarafından desteklenmektedir.