Header Ads

Aynı Şeyi Sen de Beynin İçin Yapabilirsin / Joe Dispenza 2023 - 01


Anlattıklarımın benim ve itibarım için bir risk olduğunun farkındayım. Dünyada -bilim camiasından bazıları da dahil olmak üzere- çalışmamı sahte bilim olarak nitelendirebilecek bazı insanlar var, özellikle de Doğaüstü Olmak konusunda. Eskiden bu eleştirmenlerin görüşleri konusunda aşırı endişeliydim. Kariyerimin ilk günlerinde hep şüphecileri göz önünde bulundurarak yazdım ve çalışmalarımı onaylayacaklarından emin olmaya çalıştım. Bir düzeyde, o topluluk tarafından kabul edilmenin önemli olduğunu düşünüyordum. Ancak bir gün Londra'da bir dinleyici kitlesinin önünde dururken, mikrofonu tutan bir kadın hastalığını nasıl yendiğini -diğer kitaplarımda yazdığım uygulamalarla kendini nasıl iyileştirdiğini- anlatırken bir aydınlanma yaşadım.

Neyin mümkün olduğu konusunda kendi inançlarına sahip olan şüphecilerin ve katı bilim insanlarının, ne yaparsam yapayım benden ya da çalışmalarımdan hoşlanmayacakları çok açıktı. Bunu fark ettiğimde, yaşamsal enerjimin çoğunu boşa harcadığımı anladım. Artık o kültürü -özellikle de normal ve doğal olanı inceleyenleri- insan potansiyeli konusunda ikna etmekle ilgilenmiyordum. Normalin dışındaki her şey için tamamen tutkuluydum ve doğaüstü üzerine çalışmak istiyordum. O topluluğu herhangi bir konuda ikna etmeye yönelik beyhude çabalarımdan vazgeçmem ve bunun yerine enerjimi olasılığa inanan ve paylaşmam gerekenleri dinlemek isteyen nüfusun başka bir kısmına yönlendirmem gerektiği konusunda çok nettim.

Bu fikri tamamen benimsemek ve o diğer dünyada bir fark yaratma çabasından vazgeçmek ne büyük bir rahatlamaydı. Londra'da bir keşiş ya da rahibe olmayan, bir akademisyen ya da bilgin olmayan bu tatlı bayanı dinlerken, hikayesini dinleyicilere anlatırken, başkalarının onda kendilerinden bir parça görmelerine yardımcı olduğunu biliyordum. Onun yolculuğunu dinleyenler, kendilerinin de aynı şeyi başarmalarının mümkün olduğuna inanabilirlerdi. Hayatımda insanların hakkımda bir şey söylemesini sorun etmediğim bir noktadayım - ve kesinlikle kusurlarım var - ama artık insanların hayatlarında bir fark oluşturabildiğimi her zamankinden daha fazla biliyorum. Bunu büyük bir alçakgönüllülükle söylüyorum. Karmaşık bilimsel bilgileri alıp insanların hayatlarına uygulayabilecekleri kadar basit hale getirmek için yıllarca uğraştım.

Aslında, son dört yılda araştırmacı ekibim ve ben, sıradan insanların sıra dışı olanı yapabileceğini dünyaya kanıtlamak için insanların biyolojisindeki bu dönüşümleri bilimsel olarak ölçmek, kaydetmek ve analiz etmek için kapsamlı adımlar attık. Anlattıklarım, sağlıklarında önemli değişiklikler yapan ve hastalıkları gerçekten tersine çeviren insanların hikayelerini ve senin de aynısını yapman için gereken araçları içermesine rağmen, sadece iyileşme ile ilgili değildir. Bu başarılar öğrenci topluluğumuzda oldukça yaygın hale gelmektedir. Dinleyeceklerin alışılagelmişin dışındadır ve genellikle dünyanın çoğu tarafından görülmez ya da anlaşılmaz. Bunlar, öğrencilerimizin bunların daha mistik olanlarını derinlemesine inceleme becerisiyle sonuçlanan öğretilerin ve uygulamaların evrimine dayanmaktadır. Ve elbette, bilim dünyası ile mistisizm dünyası arasında bir köprü oluşturacağını umuyorum.

Anlatıyorum çünkü, her zaman mümkün olduğunu düşündüğüm bir şeyi bir sonraki anlayış düzeyine taşımak istiyorum. Dünyaya kendimiz için daha iyi hayatlar inşa edebileceğimizi ve doğrusal hayatlar yaşayan doğrusal varlıklar değil, boyutsal hayatlar yaşayan boyutsal varlıklar olduğumuzu göstermek istiyorum. Umarım anlattıklarım, doğaüstü olmak için ihtiyaç duyduğun tüm anatomi, kimya ve fizyolojiye zaten sahip olduğunu, içinde gizlenmiş, uyandırılmayı ve harekete geçirilmeyi beklediğini anlamana yardımcı olur.

Geçmişte, bu gerçeklik alanı hakkında konuşmaktan çekiniyordum çünkü dinleyicileri kendi kişisel inançlarına göre bölebileceğinden korkuyordum. Ancak, yine de anlatmak istiyordum. Yıllar boyunca, beni sonsuza dek değiştiren son derece zengin mistik deneyimler yaşadım. Bu içsel olaylar bugün kim olduğumu etkiledi. Seni bu boyut dünyasıyla tanıştırmak ve dünyanın dört bir yanındaki ileri düzey atölyelerimizde aldığımız bazı ölçümleri ve yaptığımız çalışmaları göstermek istiyorum. Bu atölyelerde öğrencilerimiz hakkında veri toplamaya başladım çünkü sağlıklarında önemli değişikliklere tanık olduk ve meditasyonlar sırasında gerçek zamanlı olarak biyolojilerini değiştirdiklerini biliyordum.

Bu değişikliklerin sadece zihinlerinde hayal edilmediğini, gerçekten beyinlerinde gerçekleştiğini kanıtlayan binlerce ve binlerce beyin taramamız var. Ölçüm yaptığımız öğrencilerden bazıları bu değişiklikleri dört gün içinde gerçekleştirdi. Oluşturduğum bilimsel ekipler, atölye çalışmaları öncesinde ve sonrasında nicel elektroensefalogram (EEG) ölçümlerinin yanı sıra meditasyonlar ve uygulamalar sırasında gerçek zamanlı ölçümler kullanarak beyin taraması kayıtları aldı. Değişiklikler beni sadece etkilemekle kalmadı, aynı zamanda şoke de etti - o kadar çarpıcıydılar.

Öğrencilerimizin beyinleri, dünyanın dört bir yanındaki ileri düzey inzivalara katıldıktan sonra daha senkronize ve tutarlı bir şekilde çalışıyor. Sinir sistemlerindeki bu artan düzen, inşa edebilecekleri bir gelecek hakkında çok net olmalarına yardımcı oluyor ve bu niyeti dış çevrelerindeki koşullardan bağımsız olarak tutabiliyorlar. Ve beyinleri doğru çalıştığında, onlar da doğru çalışıyorlar. Sadece birkaç gün içinde beyinlerinin ne kadar geliştiğini gösteren bilimsel verileri sunacağım - bu da aynı şeyi senin de beynin için yapabileceğin anlamına geliyor.

Blogger tarafından desteklenmektedir.