Header Ads

Finansal Refah, Harika İlişkiler ve Neşeli Büyüme / Abraham Hicks Türkçe 13


Mükemmel sağlık gibi çeşitli şeyleri kendimize çekmek için kullanabileceğim bazı kelimeler...

Mükemmel sağlık istiyorum! İyi hissetmeyi seviyorum. İyi hissettiren bedenimden keyif alıyorum. Bedenimde kendimi iyi hissettiğime dair pek çok olumlu anım var. Sağlıklı oldukları açıkça belli olan pek çok insan görüyorum ve iyi hissettiren bedenlerinden ne kadar keyif aldıklarını görmek çok kolay. Bu gibi düşünceler düşündüğümde kendimi iyi hissediyorum. Bu düşünceler sağlıklı bir bedenle uyum içindedir.

Peki ya mükemmel finansal refah?

Finansal refah istiyorum! Bu harika dünyada kolayca elde edilebilecek pek çok harika şey var ve finansal refah bu şeylerin pek çoğuna kapı açıyor. Çekim Yasası düşüncelerime yanıt verdiğinden, refah düşüncelerimin finansal refah akışıyla eşleşmesinin yalnızca bir zaman meselesi olduğunu anlayarak, ağırlıklı olarak mümkün olan bolluğa odaklanmaya karar verdim. Çekim Yasası bana dikkatimin nesnesini getireceği için bolluğu seçiyorum.

Peki ya harika ilişkiler?

Harika ilişkiler istiyorum. Hoş, zeki, komik, enerjik, teşvik edici insanlardan çok hoşlanıyorum ve bu gezegenin onlarla dolu olduğunu bilmeyi seviyorum. Pek çok ilginç insanla tanıştım ve tanıştığım insanlarda büyüleyici özellikler keşfetmeyi seviyorum. Görünen o ki, ben insanlardan ne kadar çok keyif alırsam, keyif aldığım insanlar da o kadar çok deneyimime giriyor. Bu muhteşem birlikte yaratım zamanını seviyorum.

Peki ya olumlu Fiziksel Olmayan deneyimler?

Fiziksel ve Fiziksel Olmayan olarak benimle uyum içinde olanları kendime çekmek istiyorum. Çekim Yasası beni büyülüyor ve iyi hissettiğimde sadece iyi hissettiren şeyleri çekebileceğimi bilmek beni rahatlatıyor. Fiziksel Olmayanın temelinin saf, pozitif Enerji olduğunu anlamayı seviyorum. Bu Kaynakla buluşabilmek için Duygusal Rehberlik Sistemimi kullanmaktan keyif alıyorum.

Ve sürekli, neşeli büyüme?

Ben büyümeyi arayan bir Varlığım ve genişlemenin sadece doğal değil, aynı zamanda kaçınılmaz olduğunu hatırlamak heyecan verici. Neşenin basitçe bir seçim olduğunu bilmeyi seviyorum. O halde, genişlemem kaçınılmaz olduğu için, tüm bunlara neşe içinde sahip olmayı seçiyorum.

Peki bunlar, bu şeyleri çekecek mi?

Sözlerin sana istediğin şeyin anında tezahürünü getirmeyecektir, ancak onları ne kadar sık söylersen ve söylerken ne kadar iyi hissedersen, titreşimin o kadar saf veya daha az çelişkili olacaktır. Ve çok geçmeden dünyan, hakkında konuştuğun bu şeylerle dolacaktır... . Kelimeler tek başına çekmez, ama konuştuğunda duygu hissediyorsan, bu titreşiminin güçlü olduğu anlamına gelir ve Çekim Yasası bu titreşimlere yanıt vermelidir.

Başarımızın Ölçüsü Nedir?

İster bir ödül, ister para, ister ilişkiler ya da başka bir şeyler olsun, arzu ettiğin herhangi bir şeyin elde edilmesi başarı olarak kabul edilmelidir. Ancak başarı standardının sevinç elde etmek olmasına izin verirsen, diğer her şey kolayca yerine oturacaktır. Çünkü neşeyi bulduğunda, Evrenin kaynaklarıyla titreşimsel hizalanmayı da bulmuş olursun.

İstenmeyen bir şeye ya da istenen bir şeyin eksikliğine odaklanırken neşe hissedemezsin; bu nedenle, neşe hissederken asla çelişkili titreşim durumunda olmayacaksın. Ve yalnızca kendi düşüncelerindeki ve titreşimindeki çelişki seni arzu ettiğin şeylerden alıkoyabilir.

Çoğunluğun hayatlarının büyük bir bölümünü yaşam deneyimlerini ölçebilecekleri bir dizi kural arayarak geçirdiklerini, kendi dışlarında onlara neyin doğru neyin yanlış olduğunu söyleyecek birilerini aradıklarını, oysa kendi içlerinde çok sofistike, çok karmaşık, çok hassas ve çok kolay erişilebilir bir Rehberlik Sistemine sahip olduklarını izlerken eğleniyorum.

Bu Duygusal Rehberlik Sistemine dikkat ederek ve şu anda nerede olursan ol bulabileceğin en iyi hissettiren düşünceye ulaşarak, daha geniş perspektifinin gerçekten istediğin şeylere doğru ilerlemene yardımcı olmasına izin vereceksin.

Fiziksel zaman-mekân gerçekliğinin muhteşem zıtlığı arasında gezinirken, hissettiklerinin bilinçli bir şekilde farkında olarak ve düşüncelerini kasıtlı olarak daha iyiye ve daha iyi hissettirenlere doğru yönlendirerek, zamanla yaşamını daha geniş İçsel Varlığının gözleriyle görmeye başlarsın. Ve bunu yaparken, bu harika bedene gelme kararını verdiğinde Fiziksel Olmayan perspektifinden seçtiğin yolda olmanın memnuniyetini hissedersin. Çünkü Fiziksel Olmayan bakış açından, Varlığının ebediyen evrimleşen doğasını ve bu zıt ortamın vaatlerini anladın. Muhteşem rehberlik sisteminin doğasını ve pratik yaparak bu dünyayı nasıl İç Varlığının gördüğü gibi görebileceğini anladın. Güçlü Çekim Yasasını ve bu yasanın tüm  özgür iradelere karşılık verdiği adalet ve doğruluğu anladın.

Bulabildiğin en iyi hissettiren düşünceye ulaşarak, bu perspektifle yeniden bağlantı kurarsın ve amacınla, yaşam sevincinle ve kendinle yeniden bağlantı kurarken coşkuyla ürperirsin!

Blogger tarafından desteklenmektedir.