Header Ads

Kalp Zihin Tutarlılığı Zikir - Meditasyon / Beden - Zihin - Ruh 11

 


·         SUBHANALLAH

1.       Allah

§  Allah bana yeter. Hiçbir zaman yalnız değilim, hiç olmadım, hiç olmayacağım…

2.       El-Kuddus / Hata yapması mümkün olmayan…

§  Senin yaptığında yanlış olamaz, dolayısı ile başıma geldi sandıklarımda da yanlış hiçbir şey yoktu, biliyorum…

3.       El-Muheymin / Denetleyen, gözeten…

§  Her şey senin gözetiminde ve her şeyden haberdarsın. Korkacak bir şey yok benim için…

4.       El-Halık / Her şeyi yaratan, yoktan var eden…

§  Her şey gibi beni yaratan da sensin. Ben senin eserinim…

5.       El-Bari / İhtiyaçsız ve örneksiz, ilk var eden…

§  Senin yaratımın olduğum için benzersizim, kıymetliyim, değerliyim…

6.       El-Alim / Her şeyi bilen…

§  Sen her şeyi bilirsin, ben sana sorar, sana anlatır, sana danışırım… Şüphem yoktur artık…

7.       Es-Semi’ / Her şeyi işiten…

§  Benim dilimi de gönlümü de duyan sensin. Bilirim, seslenmem yeter…

8.       El-Basir / Her şeyi gören…

§  Hiç kimse farkımda değilken bile benden bir an olsun gözünü ayırmayan sensin…

9.       El-Hakem / Hükmeden, hakim olan…

§  Senin hükmünü engelleyebilecek hiçbir şey yok, sende emin ellerdeyim…

10.    El-Habir / Haberdar olan…

§  Sana gizli olan hiçbir şey yoktur. Açtım gönlümü, sahibi sensin….

11.   El-Aliyy / Bilinemeyecek kadar yüce olan…

§  Senin yüceliğine ölçüler, tanımlar ve tarifler yetişemez. Tüm ünvanları sana teslim ettim…

12.   El-Kebir / Bilinemeyecek kadar büyük olan…

§  Sen aklın sınırlarına sığmayacak kadar büyüksün. Ve ben senin kulunum…

13.   El-Hasib / Hesap eden, hesaba çeken…

§  Benim her şeyimin sayısı sendedir. İyiliğimin, kötülüğümün... neyim varsa sen bilirsin. Teslim oldum…

14.   El-Celil / Her yönüyle benzersiz olan…

§  Tarif edilemeyecek bir Allah’ım var. Anlatılmalara sığmayacak BİRR Rabb’im sensin…

15.   Er-Rakib / Gözetleyen, kontrol eden…

§  Sürekli bana itina gösteren, kontrol eden, beni hiç bir başıma bırakmayan sensin Allah’ım…

16.   El-Hakim / Hikmetsiz işi olmayan…

§  Ben senin sayende varım ve şüphesiz ki sebepsiz yere gelmedim… Özelim…

17.   El-Mecid / Şanı, şerefi en yüce olan…

§  Beni yaratılanların en şereflisi kılan sensin. Ama senin şanını anlatmaya benim kelimelerim yetmez…

18.   Eş-Şehid / Her yerde hazır, her şeye şahit olan…

§  Her yerdesin, hep sensin, ben seni bulmaya nasıl yeteyim, bilemiyorum…

19.   El-Hakk / Tek gerçek olan…

§  Gerçek denebilecek bir sen varsın. Her şey yalan işte, arıyorum, bulamıyorum…

20.   El-Muhsi / Her şeyin sayısını bilen…

§  Her şeyin adedini eksiksizce bilen sensin, ama ben senin güzelliklerini say say bitiremiyorum…

21.   El-Mubdi / İlk yaradan…

§  Senin yaratman için örneğe ihtiyacın yok, benim de senden başkasına ihtiyacım yok…

22.   El-Muid / Öldürdükten sonra tekrar yaratan…

§  Beni de öldüreceksin biliyorum. Ama tekrar yaratacaksın, kavuşacağım, seviniyorum…

23.   El-Muhyi / Can veren, yaşatan…

§  Bu canı sen verdin, senin için yaşıyorum…          

24.   El-Mumit / Öldüren, can alan…

§  Canımı alsan ne olur, yine vereceksin biliyorum. Ben Canan’ım sen ol istiyorum…

25.   El-Hayy / Sürekli diri olan, ölmesi olmayan…

§  Sen her an canlısın ya, bana candan yakın cansın ya, sadece kavuşmayı bekliyorum…

26.   El-Vacid / Dilediğini dilediği zaman bulan…

§  Ben ancak ararsam, belki bulabilirim. Senin aramana gerek yok, bul beni, yolunu bulmak için can atıyorum…

27.   El-Vahid / Tek olan…

§  Sen teksin, biriciksin, eşsiz ve benzersizsin. Çokların içinden seni arıyorum…

28.   El-Evvel / Varlığının başlangıcı olmayan…

§  Hiçbir şey yokken sen vardın. Ben sonradanım. Beni sana vardır istiyorum…

29.   El-Ahir / Varlığının sonu olmayan…

§  Her şey yok olurken sen hep olacaksın. Ben sonlulardanım. Sende sonlanmayı diliyorum…

30.   El-Batın / Gizli olan…

§  Zatın gizlerden bir giz, sırlardan bir sırdır. Zatına varamam ama, sırlarınla onurlandır, yalvarıyorum…

31.   El-Muksit / Dengeyi sağlayan…

§  Benim terazim şaşar, bir öyle bir böyleyim. Sen beni şaşırtma, yine senden diliyorum…

32.   El-Ganiyy / Çok zengin olan…

§  Tüm kainat senin zenginliğin, bolluğun, bereketin tek kaynağı sensin. Tabii ki yine senden istiyorum…

33.   El-Vedud / Çok seven ve çok sevilen…

§  Allah’ım, ben seni sevmelere doyamıyorum. N’olur AŞK olsun…

·         ELHAMDULİLLAH

1.       Er-Rahman / Bütün yaratılmışlara merhamet eden…

§  Senin şefkatin her şey için geçerlidir. Kimse ilgilenmese bile sen hep benimle ilgilenirsin…

2.       Er-Rahim / Koruyan, kollayan, saklayan...

§  Sen bana sahip çıkarsın. Ne gelirse gelsin başıma, ölüm bile, beni sakladığın içindir…

3.       El-Mü’min / Güven veren…

§  Her işin başı da sonu da sendendir. Bilirim, güvendeyim…

4.       El-Musavvir / Tasarlayan, şekil veren…

§  Senin tasarımın ile o kadar özel ve güzelim ki, izninle başaramayacağım hiçbir şey yok…

5.       El-Gaffar / Bağışlayan, affeden…

§  Hatalarımı, kusurlarımı hep bilir ve beni hep affedersin. Yine yapsam yine affedersin…

6.       El-Vehhab / Karşılıksız ve bol bol veren…

§  Senin vermen için hiçbir sebebe gerek yokken neye ve niçin kaygı duyabilirim ki…

7.       Er-Razzak / Rızkı veren ve rızka kefil olan…

§  Bedenimin de ruhumun da rızkına kefil olan sensin, hiç kuşkum yok…

8.       El-Fettah / Kapıları açan, sorunları çözen…

§  Her derdimin çözümünü, her sorumun cevabını sana teslim ettim. Mutlaka açılacaktır, bilirim…

9.       El-Basıt / Genişleten ve çoğaltan…

§  Sen birimi yüz, yüzümü bin edersin… Sana bıraktım kendimi; azdan, yoktan nasıl bahsederim…

10.   Er-Rafi / Yücelten, yükselten…

§  Tüm gayretimi sana teslim ettim, saygınlığı senden beklerim. sen seversen, herkes saygı duyar…

11.   El-Muizz / Üstünlük ve şeref veren…

§  Ben çabalarım, başarı sendendir. Senden gelen beni hayal edemeyeceğim kadar şereflendirir…

12.   El-Adl / Adalet sahibi olan…

§  Sana sığındım, asla haksızlık yapmaz ve bana zulmetmezsin. Her olan hayrımadır…

13.   El-Latif / Lütuf ile muamale eden…

§  En ince, en nazik ve en yumuşak davranan sensin. Sana teslim ettim dileklerimi…

14.   El-Halim / Sabırla, yumuşaklıkla fırsat veren…

§  Bana her zaman yeni bir şans veren sensin. Beni hiç unutmaz, benden hiç vazgeçmezsin…

15.   El-Gafur / Örten, gizleyen…

§  Sen istersen benim her ayıbımı, günahımı örter, gizler, affedersin. Ben de kimseye kin tutmam, affederim…

16.   Eş-Şekur / Fazlasıyla karşılık veren…

§  Ben bir iyilik yapsam, sen yüz verir, bin verirsin. Benimki gayrettir sadece, bereket sendendir…

17.   El-Hafiz / Koruyan, gözeten…

§  Sen dostlarını korursun. Tüm sırlarım, gizlerim, niyetlerim sendedir…

18.   El-Mukit / Gıdalandıran, doyuran…

§  İçimin de dışımın da besini sendendir. Varsın ve doyamadığım bir tek sensin…

19.   El-Kerim / Sonsuz cömert olan…

§  Her zaman fazlasını verirsin. Hiç kimse geçemez seni. Ben yüz dağıtsam, sen milyon geri verirsin…

20.   El-Mucib / Cevap veren…

§  Her yönelişimde bana cevap verirsin. Ve senin her cevabın güzel ve olumludur…

21.   El-Vekil / Kendisine güvenilen…

§  Bıraktım her şeyimi sana, senden güvenilir olan yoktur çünkü. Artık ben güvendeyim işte…

22.   El-Veliyy / Dost ve yardımcı olan…

§  Haddim değil ama dostluğunu isterim, veli olamasam da sevdandan divaneyim, deliyim işte…

23.   El-Macid / Bolca ikram eden…

§  Bolluk da bereket de sendendir, sonsuzdur. Ben doğuştan zenginim işte…

24.   Es-Samed / Asla ihtiyacı olmayan…

§  Senin hiçbir şeye ihtiyacın yoktur, ama benim çoktur. Senden başka istenecek kimse olamaz, bilirim…

25.   El-Mukaddim / Öne geçiren, öne alan…

§  Sen istersen ileri gitmek çok kolay. Yolunda öne geçir beni…

26.   Ez-Zahir / Apaçık görünür olan…

§  Seni göremeyen kördür. Aç kalbimin gözünü, nurunla aydınlat beni…

27.   El-Berr / Vaadini yerine getiren…

§  Düştüm yoluna ama varmaya tek ümidim yine senin vaadindir, tut elimden yaklaştır beni…

28.   El-Tevvab / Tövbeleri kabul eden…

§  Yüküm ağır, kirim çok, ama sen varsın işte. Lütfunla hafiflet beni…

29.   El-Afuvv / Hiç kalmayacak şekilde affeden…

§  Senden geldi diye ben her şeyi, herkesi affettim, sen de affet, temizle beni…

30.   Er-Rauf / Sonsuz şefkatli olan…

§  Senin kollarına sığındım, bıraktım kendimi. Şefkatinle al sıkıntılarımı, rahatlat beni…

31.   El-Mugni / Dilediğini zengin eden…

§  Sen istersen ben de zengin olurum, senin uzanan yardım elin olurum, Oldur beni…

32.   El-Hadi / Yol gösteren, rehberlik eden…

§  Yol senin, rehber de sensin. Dosdoğru yola buldur beni…

33.   El-Hamid / Övülmeye layık olan…

§  Övülmeye tek layık olan sensin. Ama seni övmeye bendeki sevgi yetmiyor, N’olur AŞK olsun…

·         ALLAHUEKBER

1.       El-Melik / Her şeyin tek sahibi…

§  Sahip olabilen de yoktur bu alemde, sahipsiz kalan da…

2.       Es-Selam / Esenlik veren…

§  Her sıkıntımın sonu senin selamın ile aydınlıktır…

3.       El-Aziz / Yenilmesi mümkün olmayan…

§  Sana üstün gelebilecek hiçbir şey yok ve ben sırtımı sana dayadım…

4.       El-Cebbar / İstediğini her şekilde yapan ya da yaptıran…

§  Sen istedikten sonra olmayacak hiçbir şey yok, sebeplere gerek bile yok…

5.       El-Mutekebbir / Bilinemeyecek kadar ulu olan…

§  O kadar büyüksün ki, geri kalan her şey çok küçük… hem de her şey…

6.       El-Kahhar / Üstün gelen, sürekli ve tek galip olan…

§  Bütün mazlum hallerim sana teslimdir. Sen varsın, ben korkmuyorum, zalimler korksun…

7.       El-Kabız / Ruhları alan, son veren…

§  Sonlandıran sensin. Bir gün beni de alacaksın ve sana kavuşacağım, gurbet bitecek, teslim oldum…

8.        El-Hafid / Alçaltan, düşüren, indiren…

§  Kendini yüksekte sananlar korksun, benim Allah’ım var. Senden gayrısı hep aşağıdadır, ben korkmam…

9.       El-Muzill / Rezil ve perişan eden…

§  Perişan etmekte de sen en büyüksün. Kuldan çekinmem, sana teslimim, ben korkmam…

10.   El-Azim / Bilinemeyecek kadar büyük olan…

§  Tüm azametiyle arkamda Allah’ım var. Ürkmem, geri çekilmem…

11.   El-Vasi / Her şeyi kuşatan, kapsayan…

§  Her şeyi kuşatan, kapsayan sensin. Öyleyken kim neyi ve nasıl iddia edebilir…

12.   El-Bais / Ölüleri dirilten…

§  Ölüleri dahi diriltecek olan Allah’ım, Öl de öleyim, OL de kalbim dirilsin artık…

13.    El-Kaviyy / Sonsuz kuvvetli olan…

§  Kuvvetinde sınır yoktur, senden başkasını tanımam ben…

14.   El-Metin / Sonsuz dayanıklı olan…

§  Sana hiçbir şey olmaz, sensiz de hiçbir şey olamaz…

15.   El-Kayyum / İdare eden, yöneten…

§  Yerler, gökler, madde ve mana… Her şey senin elinde ve yönetiminde, kim ne yapabilir?…

16.   El-Kadir / Sonsuz kudretli olan…

§  Kudretinde sınır yoktur, kim sana, ne yapabilir?…

17.   El-Muktedir / Her şeye gücü yeten…

§  Gücünde sınır yoktur, senden güçlü kim olabilir?…

18.   El-Muteali / Hükümranlığı en yüce olan…

§  Senden yüce hüküm sahibi yok, kendini kandıranlar dışında bu yalan dünyada kim kral olabilir?...

19.   El-Vali / Kainatin tek hakimi…

§  Her şeyin, her yerin ve her zamanın hakimi bir tek sensin. Kendini kral sananlar bana ne yapabilir?…

20.   El-Muahhir / Geride bırakan, arkaya alan…

§  Sen OL dersin, nice krallar sona kalır. Beni gerilerde bırakma, bu garip sensiz ne yapabilir?…

21.   El-Mutekim / Adaleti ile cezalandıran…

§  Beni de hakkımı da düşünür, gözetirsin bilirim. Mazlumluklarım sana emanettir,  güvendeyim…

22.   El-Maliku’l-Mulk / Mülkün gerçek sahibi…

§  Sahip olamadığımı biliyorum, benim de sahibim sensin. Huzurluyum…

23.   Zu’l Celali Ve’l-İkram / Yücelik ve ikram sahibi…

§  Bilirim ki her sıkıntımda senin hediyelerin vardır. Hiç üzülmem, heyecanlanırım…

24.   El-Cami / Bir araya toplayan…

§  Benim aklım ermez, sen hiç olmayacak şeyleri öyle bir araya getirirsin ki, şaşırırım…

25.   El-Mani / Engel olan…

§  Sen engel olduğunda bilirim ki zarardan döndürdün beni, sabrederim…

26.   El-Darr / Zararı yaratan…

§  Bazen de bir zarar geldiğinde bilirim ki içinde bir dersim vardır, aklederim…

27.   El-Nafi / Yararı yaratan…

§  Ve hep bilirim ki tüm fayda sendendir, hep fayda sendendir. Sen beni benden çok düşünürsün…

28.   El-Nur / Sonsuz ışık kaynağı…

§  Çünkü sonsuz ışığın kaynağı sensin, senden gelen hep aydınlıktır benim için…

29.   El-Bedi / Örneksiz yaratan…

§  Çünkü her şeyi ilk başta yaratan sensin, zor yoktur, olamaz senin için…

30.   El-Baki / Sürekli devamlılığı olan…

§  Çünkü en başından beri var olan sensin, son yoktur, olamaz senin için…

31.   El-Varis / O’na kalan…

§  Her şey biter bir gün, kalan hep sensin, bitiş yoktur, olamaz senin için…

32.   Er-Raşid / Hedefe ulaşan, ulaştıran…

§  Benim amacım da, hedefim de senin yolundur. Ulaştıran sensin, teslim oldum ulaştır beni…

33.   Es-Sabur / Çok sabreden…

§  Senin sabrın sonsuzdur, benim gönlüm sabredemiyor, sadece sevmek yetmiyor. N’olur AŞK olsun…

Blogger tarafından desteklenmektedir.