Header Ads

Nasıl Harika Olunur / Bob Proctor Türkçe 12


İçindedir, dışarıda değil. 

Tüm hayatımı birisinin, birinin beni fark etmesini isteyerek geçirmiş gibiydim. Birinin ne kadar özel ve benzersiz olduğumu fark etmesini istediğim kadar da onay bekliyordum. Ama ne zaman büyüklüğümü, benzersizliğimi göstermeye çalışsam, öğretmenler, aile üyeleri veya arkadaşlar tarafından koyulan kurallar ile vuruldu.

Yeteneklerimle, işimle, hatta kişiliğimle büyüklüğümü göstermeye çalıştım. Ve kimse fark etmediğinde, hayatımın önemsiz olduğunu kabul ettim. Yıllarımı görünmez olarak, Tanrı'nın verdiği yeteneklerimi saklayarak geçirdim, insanlar ne kadar harika ve özel olduğumu fark etmezlerse o kadar özel ya da harika olmadığımı hissediyordum. 

Arkama yaslandım ve etrafımdakileri izledim ve dinledim. O büyüklük duygularını gömdüm ve sanki hayatım tamamen yanlışmış gibi değersiz hissettim. Nedenine dair kendime birçok hikaye anlattım. Bunlar iyi hikayeler değildi ama hayatımın gidişatına uyuyor gibiydi. 

Ve hayatım boyunca onu bitirmeyi düşündüğüm birkaç kez oldu. Kimsenin beni özlemeyeceğini düşünüyordum, öyleyse neden olmasın? Başkalarının kendi büyüklüğünü göremedikleri için benim büyüklüğümü tanıyamayacaklarını bilmiyordum.

Her zaman oradayken ... içime bakmayı başaramamıştım.

Büyüklüğümüz, Tanrı'nın doğuştan verdiği bir haktır. Her birimizin bu dünyayı daha iyi bir yer haline getirecek bir şeyleri var. Yine de yaşam yolunda bir yerlerde bizimkiyle olan bağlantımızı kaybetmiş olabiliriz. 

Çocukken bir şey başardığımızda ya da yeni bir şey bulduğumuzda duyduğumuz heyecan... İşte sadece 'Bunu eve getirme' veya kuru bir  'teşekkür ederim' ve ardından sanat eserimizin çöp kutusuna atıldığını görmek yeter. Bu gibi talihsizlikler bize büyüklüğümüzü sorgulattı. Ve çoğu zaman, çevremizdekiler, özellikle de yakınlarından biri sen büyüklüğünü sergilemeye başladığında kendi büyüklüklerinden korkuyorlardı. 

Marianne Williamson'ın A Return to Love adlı kitabında dediği gibi, “En büyük korkumuz yetersiz olmamız değil. En derin korkumuz, her ölçünün ötesinde güçlü olmamız. " Ayrıca "… Küçük oynaman dünyaya bir hizmet etmiyor" diyor.

Nasıl harika olunacağını bilmek ister misin? Kendin ol. Sonsuz Kaynağın büyüklüğünün içinde yükselmesine izin ver. Büyüklüğünü bu dünyaya parlat ve olman gerektiğini bildiğin kişi ol. Ve bunun kim olduğunu bilmiyorsan, öğrenmek için zaman ayır. Bahane yok. Sadece sen olabilirsin. Bunu sadece sen yapabilirsin. Bunu sadece sen bulabilirsin. 

Dr. Joseph Murphy'nin iddia ettiği gibi, “İçinizdeki hapsedilmiş ihtişamı açığa çıkarmak için buradasınız.” 

Bu, arkadaşım sensin. İlerle ve kendin ol… Özgür ol... Mükemmel ol...

Blogger tarafından desteklenmektedir.