Header Ads

Kuantum Yasaları ile Enerji Birliği Keşfi / John Kehoe 2023 - 02


Gerçekliğimizin en temel bilimsel gerçeği, anlaşılması çok kolay bir kavramdır. Hayatımızda deneyimlediğimiz her şey titreşen enerjiden oluşur. Sandalyeler, evler, insanlar, ağaçlar, okyanuslar, hatta kendi bedenimiz gibi gördüğümüz ve hissettiğimiz tüm fiziksel gerçeklik, duyularımıza katı görünmekle birlikte, enerjinin titreşimlerinden oluşur. Evrendeki her şey titreşen enerjiden oluşur. Her şey! Duygularımız, düşüncelerimiz, inançlarımız ve arzularımız da bu titreşen enerjiden oluşur. Gerçekliğimizin ilk anlayışı dediğimiz şey budur.

İkinci anlayış ise bilincin bu enerjiyi yönlendirdiğidir. Bilinç ve enerji birbiriyle ilişki içindedir. Dolayısıyla, bu iki basit bilimsel gerçekten yola çıkarak zihin gücüyle yaratıcı bir şekilde çalışmaya başlamak için başlangıç noktasına sahibiz. Daha sonra, kuantum tekniklerini öğrenmeye ve uygulamaya başladığımızda, bu gerçekler üzerinde defalarca düşünecek, onları bilinçaltımıza kazıyacak ve orada yankılanan enerji kalıpları, kim olduğumuzun aktif ve dinamik parçaları haline geleceklerdir. Bu iki anlayış gelişen kuantum modelimizin kalıcı bir parçası haline gelecek; kendimiz için başarı inşa etmemizde bize yardımcı olacaklardır. Yine, her birimiz başarılı olmak üzere tasarlandık, donatıldık ve programlandık ve bunu her zaman hatırlamalıyız. Evrenin yasaları başarıyı kolaylaştırmak üzere tasarlanmıştır ve her birimiz bu yasaları kendi benzersiz yöntemlerimizle yaratmaya ve uygulamaya teşvik ediliyoruz. Bizim başarılarımız sayesinde evrensel düzen kendini ifade eder.

Kuantum yasalarıyla çalışarak, enerjiyle olan birliğimizi keşfederiz. Bunu yapmak enerjiyle çalışmanın tamamen farklı bir yolunu açar ve düşüncelerimizle enerjiyi kolayca yönlendirebileceğimizi keşfederiz. Çoğumuz bunu nasıl yapacağımız konusunda hiçbir fikre sahip değiliz. Bu ne okulda öğretilir ne de yaygın bir bilgidir. Aslında, kendimize karşı dürüst olursak, çoğumuz düşüncelerimizin aslında en son düşündüğümüz şey olduğunu itiraf ederiz. Uyanık olduğumuz saatlerde düşünce süreçlerimize pek dikkat etmeyiz: zihnin nasıl hareket ettiğine, nelerden korktuğuna, nelere kulak verdiğine, kendi kendine ne söylediğine, neleri bir kenara ittiğine... Çoğunlukla nasıl düşündüğümüze çok az dikkat ederek yemek yer, sohbet eder, endişelenir, umut eder, plan yapar, alışveriş yapar, çalışır ve oynarız. Bu talihsiz bir durumdur, çünkü hayatımızdaki en önemli ve en kuvvetli güçlerden birini ihmal ediyoruz.

Zihin gücü bize düşüncelerimizi irade ve hayal gücüyle belirli bir amaca doğru nasıl yönlendireceğimizi öğretir. Hayatımızda olmasını istediğimiz şeyin imgelerini zihnimizde tutarak belirli bir enerjiyi titreştiririz. Bilinçte seçtiğimiz herhangi bir enerjiyi titreştirebiliriz ve bunu yaparken ağı öreriz. 'Ağı örmek' konuşmalarım boyunca kullanacağım bir ifadedir ve enerji ağı olarak adlandıracağım kuantum enerji ağıyla etkileşime girdiğimiz anlamına gelir. Fizikçiler enerji ağını kuantum vakumu olarak adlandırırlar ki bu yanlış bir isimlendirmedir. Kuantum vakumu aslında bir vakum değildir; her bir parçası muazzam miktarda enerji ve bilgi içerir. 'Enerji ağı' terimi zihne ağın özelliklerini hayal etmenin daha doğru bir yolunu verir ve aynı zamanda neyin mümkün olduğuna dair bir sembol görevi görür. Sembollerin kendi güçlerini taşıdıklarını öğreneceğiz, bu nedenle kuantum vakumuna bu şekilde atıfta bulunmak bizim yararımızadır.

Enerji ağı enerji ve bilgiyle doludur ve içinde sınırsız tezahür olanakları barındırır. Her birimiz istediğimiz zaman ağı örebiliriz ve bunu bilinçli bir şekilde, ne yaptığımızın tamamen farkında olarak yapabiliriz. Örneğin, düşüncelerimizi yaşamımızdaki başarılı sonuçlara odakladığımızda, ağı örerek bu olayların gerçekleşme olasılığını artırmış oluruz. Evrendeki her şeyin, bilim insanlarının enerji imzası olarak adlandırdığı kendine özgü bir titreşimi vardır ve bu titreşimi günlük uygulamalarla tutarlı bir şekilde aktive ettiğimizde, bu enerji, bu koşulları bize çekecek şekilde ağı örecektir. En temel ifadeyle, neye odaklanırsak onu çekeriz.

Elbette bu basit açıklamadan daha fazlası var ve dilediğimiz ve umut ettiğimiz her şeyi sadece düşünerek elde edebileceğimiz izlenimini vermek istemiyorum, ancak bu, enerji ağı ile kendi bilincimiz arasında var olan benzersiz ilişkiyi anlamanın başlangıç noktasıdır. Düşüncelerimiz yaşamımızdaki en kuvvetli yapıcı güçlerdir. Düşüncelerle kuantum yollarla çalışmayı öğrenmek - basit pozitif düşüncenin ötesinde - bizim için yepyeni bir güç ve fırsat yaşamı uyandırır.

Bu sistemi kullanarak ağ örmeyi ilk kez denediğim anı seninle paylaşmama izin ver. Bu hikayeyi paylaşırken, bilinç ve enerji yasalarını sistematik bir şekilde uyguladığımızda nelerin mümkün olduğunu anlayacaksın. Neredeyse kırk yıl geriye gidiyorum. Yirmili yaşlarımın sonlarındaydım ve yaşadığım British Columbia ormanında bir kulübe inşa etmiş, önceki üç yıl boyunca zihnin güçleri üzerine topladığım kapsamlı araştırmaları gözden geçiriyordum. Kulübe, kunduzların bir baraj inşa ettiği bir bataklığa bakıyordu ve geceleri çalıştıklarını duyuyordum, hiç bitmeyen bir baraj inşa etme ve yeniden inşa etme sürecinde çamur ve dalları bir araya getirirken kuyruklarıyla suyu tokatlıyorlardı. Çok sakin, huzurlu bir ortamdı ve benim amaçlarım için mükemmeldi. Hayatımda kolayca uygulayabileceğim bir zihin gücü sistemi tasarlamaya çalışıyordum. Bu noktaya kadar sahip olduğum tüm bilgiler kavramsal ve teorikti. Zihin gücünü henüz kayda değer bir derecede göstermemiştim. Bu durum kökten değişmek üzereydi.

Tutumlu bir şekilde yaşamama rağmen param tükenmişti, bu yüzden geçinebilmek için ufak tefek işler yapıyor, temel ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar yiyecek ve lambalarım için gazyağı kazanmaya çalışıyordum. Maddi olarak zorlanıyordum ve bir gece aniden bunun saçma olduğuna karar verdim. Eğer okuduğum bu bilinç ve enerji teorileri doğruysa, kendi kendime, hayatımda bol para da dahil olmak üzere her şeyi inşa edebilmem gerektiğini düşündüm. En azından beş parasız olmamalıydım. Neden mücadele ediyorum? Merak ettim. Bu yüzden harekete geçmeye ve bu teorileri test etmeye karar verdim. Bu kararı verirken hem heyecan hem de endişe duyduğumu itiraf etmeliyim. Ya işe yaramazsa? Bu inandığım her şeyi çürütecekti. Eğer işe yaramazsa, en iyisi yoluma devam etmek ve daha fazla zamanımı boşa harcamamak diye düşündüm, şüphelerimi bir kenara bıraktım ve bu kararlılıkla zihin gücü sistemimi uygulamaya başladım.

Hikayeme devam etmeden önce enerji hakkında bir şeyler daha açıklamalıyım, çünkü bu sistemin neden bu kadar güçlü olduğunu açıklamaya yardımcı olacaktır. Daha önce de belirtildiği gibi, her şeyin kendine özgü bir enerji titreşimi, yani titreşimsel imzası vardır. Örneğin güven enerjisi çok özel bir titreşimsel rezonansa sahiptir, tıpkı kırmızı rengin yeşil veya mavi renkten farklı bir spektral titreşime sahip olması gibi. Ne zaman güvenle titreşsek, kendimizi bu özel enerjiyle hizalarız. Kelimenin tam anlamıyla o enerji haline geliriz. Çocuklarıyla kendinden emin bir şekilde oynayan bir anne, yüz milyon dolarlık bir anlaşmayı kendinden emin bir şekilde sonuçlandıran bir iş adamı ya da inanılmaz bir oyunu kendinden emin bir şekilde gerçekleştirmek üzere olan profesyonel bir sporcuyla aynı enerjiyle hizalanır. Özgüvenin kullanıldığı durum her durumda farklı olsa da, enerjinin titreşimi tamamen aynıdır.

Bu ilkeyi anlayarak kendimi bolluk enerjisiyle hizalamaya karar verdim. Bunu yapmak için zihnimi, gördüğüm her yerde bolluğu tanıyarak ve kabul ederek bolluk düşünmek üzere eğittim. Çok az sahip olduğum para bolluğunu inşa etmeye çalışmak yerine, bolluk enerjisiyle hizalanmanın finansal bolluk da dahil olmak üzere tüm bolluğu harekete geçireceğini düşünerek uygulamayı daha kapsayıcı hale getirdim. Bu bir çeşit arka kapı yaklaşımıydı. Böylece ne zaman bir bolluk görsem ya da deneyimlesem, hatta yol kenarında bir kır çiçeği bolluğu bile görsem, bu bolluğu kabul ediyor ve birkaç dakika boyunca bu enerjiyle titreşiyor, bu enerjiyi özümsüyor ve onunla hizalanıyordum.

Blogger tarafından desteklenmektedir.