Header Ads

Adım Adımdır | 11 Mart / 365 Gün Öz Disiplin



Adım Adımdır | 11 Mart / 365 Gün Öz Disiplin


Eğer sormazsan, cevap her zaman hayır olur. Eğer bir adım öne çıkmazsan, hep aynı yerde kalırsın.


Reddedilmek durumunu daha da kötüleştiremez. Aslında sadece kazanabilirsin, çünkü reddedilmek bile eylemsizliği seçersen öğrenemeyeceğin değerli bir derstir.


Pek çok insan başarısızlık korkusu veya kendinden şüphe duyma nedeniyle hedefleri üzerinde çalışmaya başlamakta tereddüt eder. 


İleriye doğru bir adım atmazlarsa aynı yerde kalacaklarını fark edemezler. İleriye doğru başarısız bir adım atsalar ve geri dönmeleri gerekse bile, yine de biraz deneyim kazanmış olurlar. 


Kaybedecek bir şey yok ve potansiyel olarak kazanacakları çok şey var.


Gerçekleştirmek istediğin ama kendini utandırmaktan ya da başarısız olmaktan korktuğun hedeflerin var mı? 


Bir girişim sana en azından küçük bir başarı şansı ve %100 yeni bir şeyler öğrenme şansı verirken, bu konuda harekete geçmemenin kesin bir başarısızlığa yol açacağını hiç düşündün mü?

Blogger tarafından desteklenmektedir.