Header Ads

İlk Alfa Deneyimi İçin Son Adım / Jose Silva UltraMind 03


Sana rehberlik edecek ve başarıya yönlendirecek bir üst güçten yardım almak gerçekten mümkün mü?

Tarih boyunca birçok insan bu tür rehberlik iddiasında bulunmuştur.

Film yapımcısı Cecil B. De Mille, "İlahi Zihnin kendi zihninden akmasına izin ver, daha mutlu olacaksın. Dünyadaki en büyük gücü duanın gücünde buldum. Buna hiç şüphe yok. Tecrübeyle sabit" demiştir.

Bu yüzden eski zamanlardan beri Cicero, "İnsanların zihninde, nasıl olduğunu bilmiyorum, gelecekte bir varoluşun belli bir önsezisi vardır ve bu en derin kökleri ile en büyük dahilerde keşfedilebilir” demiştir.

Bilim, Daha Yüksek Bir Güçle Nasıl İletişime Geçileceğini Öğrenir

Bu insanların iddiaları dışında, bunun gerçekten doğru olduğuna dair herhangi bir bilimsel kanıt var mı? Yoksa inanca göre almamız mı gerekiyor? Jose Silva, çocuklarının okulda daha başarılı olmaları için zihinlerini daha fazla kullanmayı öğrenmelerine yardımcı olmanın yollarını ararken, zihin ve insan potansiyelinin incelenmesine bilimsel yöntemi uygulamanın bir yolunu bulana kadar elimizdeki tek şey buydu.

Jose, "Bilim tekrarlanabilir deneye bağlıdır" dedi. "Deneyimini tekrarlayabilirsen, tahmin edilebilir sonuçlarla tekrar yapabilirsen, o zaman bir şeyler üzerinde bulunduğuna dair bilimsel kanıtın olur."

Bu, birçok başka şeyle birlikte Jose'ye ilk 22 yıllık araştırması sırasında açıklandı.

Bilim adamları her zaman doğrulama ararlar. Tüm bu tesadüflerin bu şekilde gerçekleşmesi, bana bunun ilahi bir hidayet olduğunun teyidini verdi.

Bence, bir dizi faydalı tesadüf, şüphesiz ilahi bir müdahaledir.

Muhalefetin Üstesinden Gelebilmek

Jose her açıdan saldırıya uğradı. Katolik Kilisesi, yaptıklarını düşündükleri için onu aforoz etmeyi düşündü. İnsanlara yardım ettiğini ve zarar vermediğini görünce geri çekildiler.

Eyalet savcısı onu aradı ve insanların onun halkı nasıl dolandırdığına dair şikayette bulunduğunu söyledi. "Hiçbir parayı kabul etmemişken, herhangi bir masraf için geri ödeme bile almamışken nasıl birini dolandırdım?" diye sordu Jose. Savcılık öngörüsüne iltifat etti ve onu serbest bıraktı.

Arkadaşı zannettiği kişiler onu dışladı. Hatta bazıları ondan kaçmak için uzaklaştı. "Pek çok insan gözlerimin içine bakmazdı," derdi, "çünkü hipnoz uyguluyormuşum :). Kendilerinden faydalanmak için bunu kullanmamdan korktular!”

Diğer zamanlarda, kendisine fazla yaklaşmamak için karşıdan karşıya geçen insanları gördü. Yerel gazete, radyo tamir işi için Jose'nin reklamını kabul etmeyi reddetti!

Sonra her şey değişti tabii. İnsanlar anlamadıklarından korkarlar ve ilk zamanlarda birçok insan haberci Jose Silva'dan korkardı.

Karım bile bana karşıydı, diye anlatırdı Jose. Büyücülük yaptığımdan korkuyordu. Ama sonunda bunun çocuklarımıza ne kadar yardımcı olduğunu görünce beni desteklemeye başladı. Hatta çocukları nasıl koşullandıracağını öğrendi ve bana bu konuda yardımcı oldu.

Aslında, onu ikna etmeyi başardığım zaman, diğer eleştirmenlerim için iyi hazırlanmış olduğumu da anladım. Belki de bilim adamlarını ve diğerlerini işimizin değerine ikna etmem gerektiğinde, önümde duran büyük iş için yüksek zeka beni böyle hazırladı.

Bunu Herkes Yapabilir

22 yıllık araştırmayı yürüttüğü sırada Jose, herkesin psişik yeteneklerini kullanmayı öğrenebileceğini biliyordu ve eğer bilinçli farkındalık ile derin bir içsel seviyeye ulaşabilir ve zihnini harekete geçirdikten sonra o derin seviyeyi koruyabilirse, o zaman yapabilirlerdi.

İnsanlara bunu yapmayı öğretmek için sadece 48 saat gerektiren bir sistem geliştirdi. Silva kursu şimdi o zamanın üçte birine kısaltıldı, çünkü şimdi insanlık bu alana ilişkin anlayışında gelişti.

Elbette, Silva tekniklerini kullanma konusundaki uzmanlığını başka herhangi bir şeyde uygulaman gerektiği gibi uygulaman ve geliştirmen gerekir.

Ancak ısrar edenler, rüyaları hatırlamayı öğrenebilir ve bir sonraki adımda ne yapacaklarını bilemedikleri zaman onları rehberlik almak için kullanabilirler.

Aslında, bir kez psişik yeteneğini yeterince geliştirdikten sonra, kısaca açıklayacağım meditatif bir seviyeye girebilirsin ve sorununu analiz edebilir ve ihtiyacın olan rehberliği alabilirsin.

Silva mezunlarının çoğu böyle olmuştur. İşte Sacramento, California'dan Teresa F. Finkley'den bir örnek:

"Anne babasının onu sevip sevmediğini merak eden mutsuz küçük bir kızdım. Annem beni büyükannem ve büyükbabamla bırakmıştı ve babam sadece bir kez beni görmeye gelmişti. Annem yeniden evlendi ve üvey babam beni istemedi. Yapamazdım, bunu anlayamazdım!"

Büyüdüğünde, Teresa evlendi ve iki çocuğu oldu, ancak oğlu sadece on beş gün sonra öldü. 

"İlahi olarak yönlendirildiğimi göremediğim için hastalandım ve ölümle baş başa kaldım. Ama bana bir şans daha verildi. Yeni bir yaşam biçiminin başlangıcı olan ruhsal bir deneyim yaşadım. Hastanede. Banyo aynasında bana 'gel' diyen bir varlık gördüm. Yüksek sesle bağırdım, 'Hayır, kızım için yaşamalıyım!' Geri çekildim, yere yığıldım ve ıslandım/ tepeden tırnağa ıslandım. Ertesi sabah daha iyiydim.

"Daha sonra ruhani yetenekleri olan bir kadın bana ikinci bir şans verildiğini ve benim için özel bir iş olduğunu açıkladı. Bu işin ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu."

Sonra bir gün, birkaç yıl sonra, Teresa Silva Metodu için bir reklam gördü ve kursa gitti. 

"Bu yine ilahi bir rehberlik olmalıydı. Temel programı öğrenmek doğru yolda olduğumu görmeme yardımcı oldu. Evrenle, tüm doğayla birliğimi takdir etmeyi öğrendim."

Silva aracılığıyla, öğretmeni ve akıl hocası olan Helene Mellas ile tanıştı. Teresa sonunda, atanmış bir öğretmen ve şifacı olacağına ikna oldu.

"Bu işi yapmak için seçildiğimi kabul etmek kolay olmadı. Silva Metodu doğru yola girmemde büyük rol oynadı. Dengeye ihtiyacım olduğunu keşfettim. Sosyal ve duygusal anlamda dev adımlar atıyordum, ama maneviyattan yoksundum. Maneviyat bana denge verdi. Gerçek mutluluğa sahip olmayı umuyorsak, hepimiz bu dengeyi aramalıyız."

"Umarım hayatımdaki deneyimlerim, zorluklarım ve sevinçlerim başkaları için birer cesaret ışığı olarak hizmet edebilir. Tüm bunları beni evrensel farkındalık ve mutluluğun kapısına getirmek için harcadım. Mutluyum çünkü işim gerçekten sevdiğim şey. Bunu iyi yapıyorum çünkü Yaradan benim aracılığımla çalışıyor ve konuşuyor. Gücün yalnızca bana ait olduğunu düşünerek aptallık etmiyorum.”

"Ben bir pırlantayım sadece. 'Usta Kuyumcu' beni son derece parlak ve nefes kesici güzellikte bir pırlantaya dönüştürmek için hâlâ son rötuşları yapıyor."

Sonraki Adım

Silva Metodu ile 30 yılı aşkın deneyimden sonra Jose ile yeni bir sistem ortaya çıktı.

82 yaşında yeni bir kurs geliştirmekle ilgilenmedi. Ancak ailesinden birkaç kişi, ilk gidişatı değiştirmesi için ona baskı yapmaya başlayınca, onlarla savaşmaktansa geçiş yapmanın daha kolay olduğuna karar verdi.

Böylece yeni bir kurs üzerinde çalışmaya başladı.

Sonraki iki yıl içinde, bir kurstan çok daha fazlasına evrildi. Buna “sistem” adını verdi.

Silva UltraMind Sistemi, 1966'da öğretmek isteyeceği bir kurstu, ancak insanlar onları psişik olarak yetiştirmeyi vaat eden bir kursa hazır değildi. Öncelikli olarak kendilerine yardım etmekle ilgilendiler.

Orijinal Silva Metodu, birçok insanı "ben merkezli" bir yaklaşımdan "biz merkezli" bir tutuma taşıdı. İlk faydalı ifadelerden biri şuydu: "Artan zihinsel yeteneklerim insanlığa daha iyi hizmet etmek içindir."

Eski ifadeler öncelikle ben merkezliydi. "Olumlu düşünceler bana arzu ettiğim fayda ve avantajları getiriyor" ve "her gün her şekilde daha iyiye, daha iyiye ve daha iyiye gidiyorum” gibi…

Yeni UltraMind Sistemindeki ifadelerin tümü biz merkezlidir: 

  • Başkalarına yalnızca, başkalarının sana yapmasını istediğini yap.
  • Çözüm, bu gezegeni yaşamak için daha iyi bir yer haline getirmeye yardımcı olmalıdır. 
  • Çözüm, ilgilenen herkes için en iyisi olmalıdır.
  • Çözüm en az iki veya daha fazla kişiye yardımcı olmalıdır.

Jose Silva ve Silva Metodu sayesinde insanlık bilinçte bir değişim yaşadı. İnsanlar artık sadece fiziksel varlıklar olmadıklarını, fiziksel ve ruhsal olduklarını anlıyorlar.

İnsanlar artık ruhsal doğalarının araçlarının görselleştirme, hayal gücü ve psişik yetenek olduğunu anlıyor. Hepimizin birbirimize bağlı olduğumuzu ve birlikte çalışmamız gerektiğini anlıyorlar.

Bugün insanlar ruhsal olarak diğer insanlarla bağlantı kurabilmek ve sorunları düzeltmek için zihinsel olarak proje yapabilmek için psişik yeteneklerini geliştirmeye istekliler.

Konuşmamızın geri kalanında, Jose Silva psişik yeteneklerini geliştirip kullanabilmen için daha derin bir zihin düzeyine girmeyi öğrenmen için adım adım rehberlik alacaksın.

Yarın alfa beyin dalgası seviyesini açıklayarak ve sana ilk alfa deneyimini vererek başlamak istiyorum.

Blogger tarafından desteklenmektedir.