Header Ads

Genlerimin Kurbanı Değil Efendisiyim / Bruce Lipton Türkçe 04

 


Soru: Yeni bilim nedir? 

Ben çok şanslı bir bilim insanıydım, çünkü 1968'de kök hücre klonlamayı öğreniyordum ve o zamanlarda bütün dünyada kök hücrenin ne olduğunu bilen bir avuç insan vardı. Bu yüzden bazı ilginç keşifler yapmak için doğru zamanda doğru yerdeydim. 

Araştırmam da bulduğum en ilginç şeylerden biri şu oldu: O zaman kök hücre klonluyordum. Kök hücreler embriyonik hücrelerdir. Onlar şu anda bedeninde. Yetişkinken bedeninde neden embriyonik hücreler var? Bunun yanıtı normal bir yıpratmanın sonucunda her gün yüz milyarlarca hücremizin ölüyor olmasıdır. Cilt ve saç hücreleri, sindirim kanalının tüm kaplaması üç günde bir değişmekte. Trilyonlarca hücre. 

Yani her gün yüz milyarlarca hücre kaybetmeyi sürdürürsem sağ kalmak için her gün yerine yüz milyarlarca hücre koymam gerekir ve bir kök hücrenin işi budur.   

Blogger tarafından desteklenmektedir.