Header Ads

İstemesen de Adım Adım | 14 Haziran / 365 Gün Öz Disiplin



İstemesen de Adım Adım | 14 Haziran / 365 Gün Öz Disiplin


Yerine getirilen acı verici bir görev, bir sonrakini daha basit ve kolay hale getirir.


Yapman gereken birkaç tatsız görev varsa ve nereden başlayacağını bilmiyorsan, tabiri caizse kendini acıya alıştırmak için en az tatsız görevle başla. 


İlk görevin üstesinden geldiğinde, bir sonraki görev üzerinde çalışmak - ilkinden daha acı verici olsa bile - daha kolay olacaktır çünkü ısınmış olacaksın, pozitif momentum tarafından ileriye taşınacaksın.


Bu, soğuk bir yüzme havuzuna atlamadan önce 10 saniyelik kısa bir soğuk duş almaya benzer. 


Zaten biraz özdenetim gösterdin, kendini rahatsızlık için ısıttın ve şimdi vücudunu soğuk suya daldırmak gibi daha tatsız bir eylem daha kolay olmalı. Sonuçta, zaten ilk adımı attın ve biraz ivme kazandın.


Listendeki en az rahatsız edici görev bile hala yapmak istemeyeceğin kadar bunaltıcıysa, bulaşık yıkamak, hızlı bir egzersiz seti yapmak veya masanı temizlemek gibi biraz rahatsız edici olan hemen hemen her şeyi yaparak kendini rahatsızlığa ısındır.


Bu şekilde, rahatlıktan biraz daha az rahatlığa ve nihayetinde yapman gereken nahoş göreve yavaşça geçiş yapacaksın.

Blogger tarafından desteklenmektedir.