Header Ads

Görünmez Bir Destek Aracına Sahip Olmak / Jose Silva UltraMind 20


Ken Mitchell anlatıyor…

Bugün dünyada o kadar çok güzel şey oluyor ve bunlar o kadar hızlı oluyor ki çoğu insan için çocuklarımızın sabırsızlıkla bekleyebileceği türden bir hayatı düşünmek işten bile değil.

1966'da, Jose Silva kursunu halka ilk kez öğrettiğinde, ortalama bir insan psişik yeteneğin varlığına bile inanmıyordu. Otuz yıl sonra ise işletmeler, çalışanlarını sezgisel yönetim seminerlerine gönderiyor, büyük tıp okulları maneviyat iyileştirme kursları veriyor ve hayatın her kesiminden insanlar mesajlara ve önsezilerine güvenmeyi nasıl öğrendiklerini tartışıyorlardı.

1960'larda Soğuk Savaş, efsanevi demir perdenin her iki tarafındaki insanları korkuttu. Rusya'daki yol haritaları, düşman pilotları bir gün saldıracaklarından korktukları için yanlış yönlendirmek için kurgusal otoyollarla doluydu. Tüm bu olanların arasında Rus hükümetinin izniyle 1998'de karımla benim 2 yaşında bir Rus kızını evlat edineceğimizi kim düşünebilirdi?

Hayallerimizden Biri Gerçekleşiyor

Karım ve ben bir çocuk istediğimize karar verdiğimizde bunun farkında değildim, ancak önerdiği şeylerin çoğunu olağanüstü sonuçlarla yaptık.

Aldığım sonuçlara bakılırsa, her zaman oldukça iyi bir sezgiye sahip olduğumu tahmin ediyorum. 35 yaşıma geldiğimde, gelişen bir emlak işim vardı. Ailem ve ben, Illinois'in merkezinde 85 dönümlük güzel bir çiftlikte yaşıyorduk. Yarış atlarımız, havuzu olan 5.000 metrekarelik bir alan ve güzel arabalarımız vardı.

Açıkçası, doğal sezgisel yetenekler arzulanan bir şey bıraktı, çünkü 1985'te kendimi boşanmış ve dört küçük çocuğumuzun velayeti ile birlikte buldum. Bir umutsuzluk ve şaşkınlık sisinin içinde kaybolmuştum ve pek çok "tesadüfün" ilki gerçekleştiğinde vazgeçmeye hazırdım.

Yakın bir arkadaşım beni kilisesine davet etti. Servisin başlamasını beklerken, koridorda yürüyen ve ön sırada oturan bir bayan fark ettim. Arkadaşım Dave'e dönüp, "İşte evleneceğim kız bu!” dedim. O sıralar flört etmekle bile ilgilenmediğim için gergindim. Ve kadını tanımıyordum bile.

Ayinden sonra vaftiz vardı, bu yüzden hepimiz kısa tören için kaldık. Onu izlerken, kendisinin de bir çocuk istediği hissine kapıldım. Ona zihinsel olarak, "Sana bir gün bir çocuk alacağım, merak etme" dedim.

Adının Karen Kelly olduğunu ve Unity'de lisanslı bir öğretmen olduğunu öğrendim, bu yüzden doğal olarak onun sınıfına kaydoldum. Aslında, verdiği derslerin ikisine de kaydoldum. Sonunda onu benimle çıkmaya ikna ettim. Oğullarımın aslında kardeşimin çocukları olduğunu ve bir erkek kardeşimin bile olmadığını söyledim!

1992'de evlendik ve bir ev satın aldık. O zamana kadar iki oğlum üniversitedeydi. Karen ve ben kendi çocuğumuza sahip olmayı tartışmıştık, ancak en küçük oğlum ile 1997'de taşınana kadar bu konuda ciddileşmedik. Sonra bana en yakın arkadaşlarına söylemediği bir şey söyledi: çocuk sahibi olmak en büyük arzusuydu. Sezgilerim bana bunu 1985'te, onu ilk gördüğümde söylemişti.

Kız istedik ama tüm çabalarımıza rağmen Karen hamile kalamadı. Bir doğum uzmanıyla birkaç ay çalışmak bile istediğimiz sonuçları vermedi. İkimiz de evlat edinme fikrine açıktık. Sonuçta, en büyük iki oğlum evlat edinilmişti ve hayatımızda bir neşe kaynağıydılar.

Neden kariyer değiştirdiğimi bilmiyordum, şimdi uzun süreli bakım sigortası satıyordum ama belki de ilahi müdahalenin başka bir örneğiydi, çünkü bir gün bir müşterinin ofisinde çocuk resimleriyle dolu bir duvar gördüm. Müvekkilimin Illinois eyaletinin yabancı evlat edinme bölümünün başında olduğu ortaya çıktı. Ona hikayemizi anlattım ve elinden geldiğince bize yardım etmeyi teklif etti.

Eve koştum ve Karen'a söyledim ve bunun evlat edinme fikriyle ilerlememiz gerektiğine dair bir işaret olup olmadığını sordum.

Hevesle kabul etti, bu yüzden müvekkilimle bir randevu ayarladık ve bize bazı evlat edinme kaynakları ve hangi ülkelerin dikkate alınması gerektiği konusunda bilgi verdi.

Tesadüfler mi Değil mi?

Rehberlikler gelmeye devam etti, her biri bize doğru yolda olduğumuza ve devam etmemiz gerektiğine dair güvence verdi. Yerel gazetede, yabancıların evlat edinilmesi için evde yapılan çalışmalarla ilgili bir ilan fark ettim. Aradığımda bazı müşterilerinin isimlerini verdiler. Ajansın aradığım müşterilerinden biri Rusya'dan yeni dönmüştü ve bizi onun kullandığı, Washington, D.C.'nin hemen dışındaki Falls Church, Virginia'da bulunan ajansa yönlendirmişti.

Yıl boyu sürecek süreci başlatmak için evrakları aldık, ancak 1998'in başlarına kadar beklenmedik bir şekilde bir miktar para hayatımıza girene kadar bir kenara koymuştuk. Geçen Kasım'da Hans DeJong ile birlikte aldığım Silva dersini ve bunun bizim başımıza gelebileceğini nasıl tahmin ettiğini düşündüm. Ondalık verme, faturaları ödeme ve biraz tadilat yapmanın yanı sıra, kalan parayı evlat edinme için kullanmamız gerektiğine dair en güçlü mesajı aldık.

Ajansı aradık ve başladık. Çalışmalarımıza "Kate Projesi" adını verdik. Biz hamile kalmaya çalışırken, Karen'ın ölen kız kardeşinin anısına kızımıza Kathleen Kelly Mitchell adını koymaya karar vermiştik. Evlat edinme süreci boyunca Kathleen'in bize yardım ettiği hissine kapıldık.

Bir gün bir dergideki ilan dikkatimi çekti. İçinde güzel bir kıyafet giymiş küçük bir kızın bir resmi vardı ve bana oldukça Rus gibi geldi. İlanı kestim, Karen'a gösterdim ve günlük programımı tuttuğum ve resmi sık sık göreceğim planlayıcıma koydum. Küçük kız koyu tenliydi, evlat edinmeyi planladığımız mavi gözlü sarışın değildi ama yine de o resmi bana Kate Projemizi hatırlatması için kullandım.

Aylarca süren çabalar ve yığınla evrak işlerinden sonra nihayet iki küçük Rus kızını gösteren bir videomuz oldu. Biri istediğimiz sarışın bebek, diğeri ise Zemfira adında 2 yaşında bir bebekti. Rus bağlantımız bize "Zemfira sizin için" dedi. Videoya bakmayı kabul ettik, ancak bağlantımıza, onun umduğumuz gibi olacağını düşünmediğimizi söyledik.

2 yaşındaki kızın üç dakikalık ön izlemesini izledik. Bebek iyi görünmediği için hayal kırıklığına uğradık. Ertesi gün, yoğun bir biliş üzerime geldi. Zemfıra'yı alacağımızı biliyordum. Bu kararı tek başıma alamayacağımı da biliyordum.

O akşam eve geldiğimde, Karen'a aldığım mesajı anlattım. Şaşırmış görünüyordu ve bana duygularının o kadar güçlü olduğunu ve diğer kızla da barışık olduğunu söyledi. Bağımsız olarak aynı sonuca vardık. Başka bir tesadüf mü? Jose Silva'ya göre tesadüf, Tanrı'nın bize rehberlik etme şeklidir.

Arkadaşlarımıza göstermek için videodan bir fotoğraf çektik. Planlayıcımın içine reklam resminin yanına koyduğumda, Zem'in reklamdaki modele ne kadar benzediği ürkütücüydü! Daha koyu renk tonu, gözler, masalsı gül yaprağı dudakları saf bir sihirdi.

12 Ağustos 1998'de kızımızla birlikte Amerikan topraklarına geri döndük.

Ve bu sadece bir tesadüf olabilir, ya da doğru olanı yaptığımızın bir başka teyidi de olabilir: Zemfıra'nın doğum günü 19 Temmuz, 1972'de eski karım ve benim doğumda ölen bir kızımın doğduğu tarih.

Sonraki birkaç ay içinde Zemfıra yeni evine çok güzel bir şekilde uyum sağladı. Çok iyi İngilizce konuşuyor, diğer çocuklarla iyi oynuyor ve harika bir mizah anlayışı var.

Zem'in de mükemmel bir sezgisi var, onda teşvik ettiğimiz bir şey. Bir gece duadan sonra Zem'e "Sen bizim küçük meleğimizsin Zem" dedim.

"Hayır baba," diye yanıtladı, "ben bir melek değilim. Ama annemin kız kardeşi bir melek."

Zem'e Kathleen'den ya da kızımıza Kate adını nasıl koymak istediğimizden ya da Kathleen'in evlat edinme çabalarımızla manevi boyuttan bize yardım ettiğini her zaman nasıl hissettiğimizden hiç bahsetmedik. Peki Zem Kathleen'i nereden tanıyordu?

Daha önce bilmediğim, şimdi bildiğim şey, sezgini, işinde kullanabileceğin bilgileri tespit etmekten daha fazlası için kullanabileceğin, para kazanmana ve istediğini elde etmene yardımcı olması gibi şeylerden çok daha fazlası.

Psişik yeteneğini daha yüksek zeka ile iletişim kurmak için kullanabilirsin, böylece bize yardım edenler doğru şeyi yapmamız için bize rehberlik edebilirler. Jose Silva bunu görünmez bir destek aracına sahip olmak olarak adlandırırdı.

Blogger tarafından desteklenmektedir.