Header Ads

Tavır Her Şeydir; "Zavallı Ben" Tavrı Seni Öldürür / Jose Silva UltraMind 17


Bill Sturdevant anlatıyor...

Silva tekniklerinin engelli kişilere yardımcı olmasının birkaç yolu vardır. Ben de dahil olmak üzere birçok kişi onları çok etkili bir şekilde kullandı.

Teknikler, bireyin durumla başa çıkmasına yardımcı olur. Bazı insanlar ciddi bir sorunla karşılaştıklarında acı çekerler, ancak bu yardımcı olmaz.

Durumla ilgili kendi tutumumuzu geliştirmenin muazzam faydaları vardır. Engelli kişi üzerinde daha az stres olur ve yaşamla başa çıkmak için kullanabilecekleri çok daha fazla enerjiye sahip olurlar.

Seviyende, engeli aşmak, hayatı olabildiğince normal bir şekilde yaşamak için daha fazla fikir üretebilirsin.

İnsanların Sana Nasıl Davrandığını Değiştirmek

Pek çok engelli için en büyük sorunlardan biri, diğer insanların biz engellilerle uğraşma şekli olan kamusal tutumdur. Silva tekniklerini, diğer insanların bize karşı tutumlarını çeşitli şekillerde etkilemeye yardımcı olması için kullanabiliriz.

İnsanların sana davranılmasını istediğin şekilde davrandığını hayal etmek için Zihnin Aynası'nı kullanabilirsin.

Ayrıca, yeterince derin seviyelerde yeterince zaman harcadığında ve kendi durumunla başa çıkmayı öğrendiğinde, bunu bir avantaja dönüştürmeyi ve içsel tutumunu ve içsel resimlerini değiştirmeyi öğrendiğinde, o zaman bu yeni olumlu tavrını yansıtırsın. "Zavallı ben" tavrı yerine bu diğer insanlara çok daha hoş gelir.

Acı, hayal kırıklığı ve çaresizlikle karakterize edilen olumsuz bir tutum yansıttığında, insanlar rahatsız olurlar ve etrafında olmak istemezler. İyimser ve neşeli bir tavrın olduğunda, insanlar etrafında olmayı severler.

Bazı Kişisel Deneyimler

Tekniklerin hepsi son derece uyarlanabilir. Öğrencileri, insanlara (elbette kendileri de dahil) yardım etmek için teknikleri kullanmanın yeni yollarını, tekniğin adının öneremeyeceği yolları bulmaya teşvik ediyorum.

Temel Ders Serisinde öğrendiğim teknik ile multipl skleroz (MS) semptomlarının düzeltilebileceğini kim düşünebilirdi? Ablam MS hastası olduğu için bir şey bana bunu denememi söyledi ve boğulma sorununu durdurmasına, başını sallamayı bırakmasına ve tekrar kendini beslemeye başlamasına yardımcı oldu.

Tavır her şeydir. "Zavallı ben" tavrım olsaydı, hiç şüphem yok şimdi ölmüş olurdum.

Doktor bana MS olduğumu düşündüğünü söylediğinde, Silva eğitmeni olmak için Laredo'ya gidiyordum ve tekniklerle üstesinden gelemeyeceğim hiçbir şey olmadığını biliyordum. Onu havaya uçurdum :), çünkü sanırım kız kardeşimin durumunu göz önünde bulundurarak teşhisten harap olmamı bekliyordu.

Görüşümü düzeltirken olumlamalar bana çok yardımcı oldu. Her gün, görselleştirmelerimle birlikte, günde en az üç kez yaşadığım bir dizi olumlamaları yaşadım. Hala ara sıra tekrarlıyorum.

Silva bir zihin kontrol programı olmasına rağmen, fiziksel bir şey yapmak hile yapmak değildir. İnsanları masaj, fizik tedavi veya ayak refleksolojisi gibi şeyler yapmaya veya sadece semptomları hafifletmekle kalmayıp bu duruma gerçekten yardımcı olacaksa şifalı bitkiler almaya teşvik ediyorum.

İnsanların ilaç endüstrisi için ömür boyu sübvansiyon haline gelmesini istemiyorum ama bazen bu şeyler kişinin iyileşmesi için ne yapması gerektiğine konsantre olmasına yardımcı olabilir. Ve Jose Silva'nın dediği gibi, eğer ciddi bir sorunun varsa, elindeki her şeyi ona kullan.

Bu alanı ne kadar çok araştırırsam, orada olan her şeyin sevgi olduğunu daha çok anlıyorum.

Bir keresinde bir doktorun kendini seven otoimmün hastalığı olan birini görmediğini söylediğini duymuştum. Ben de "Evet, bu benim" diye düşündüm. Bu yüzden artık kendimi daha çok sevmeye programlıyorum.

Programlamayı yapmak için kendini yeterince sevmelisin. Sağlığa layık olduğuna inanacak kadar kendini sevmelisin. Ve elbette, kendini ne kadar çok seversen, başkalarını da o kadar çok sevebilir ve onlara yardım edebilirsin.

Son olarak, bazı uyarılarım var: Birincisi, ne dilediğine dikkat etme fikri var çünkü onu elde edebilirsin. MS'i bu şekilde aldım; Kız kardeşime iyileştirilebileceğini gösterebilmek için ona sahip olmayı diledim.

İkincisi, iyileştiğini düşündüğünde programlamayı bırakma. İşlerin istediğin gibi devam ettiğinden emin olmak için minimum bir "bakım dozu" programlamaya devam et. Bu, nüksetmeyi önleyebilir.

Üçüncüsü, “tamam” yoktur. Ablamın durumuna bakardım ve henüz iyi değilim diye düşünürdüm. Öyle olmadığımı ve "tamam"ın olmadığını anlamam uzun zaman aldı.

Blogger tarafından desteklenmektedir.