Header Ads

Programlanmış Rüyalar ile Sorunları Çözmek / Jose Silva UltraMind 15


Profesör Clancy D. McKenzie anlatıyor:

Programlanmış rüyalar, tıbbi ve psikiyatrik tanı ve tedavide bir atılım sunar. Tekniği ilk olarak Eylül 1969'da Silva eğitiminden öğrendim ve o zamandan beri kullanıyorum.

Uyku sırasında veya rüya durumunda çözülen problemler veya yapılan keşifler hakkında bir şeyler duymuş olabilirsin. Bunlar çoğunlukla, insanların parlak bir fikirle uyandıkları, ara sıra meydana gelen olaylardır.

Programlanmış rüya farklıdır. Bize, istediğimiz gece, o parlak fikirle veya bir problemin çözümüyle uyanma yeteneği verir.

Aydınlanmaya ulaşmak için bir yogi olman ve bir mağarada 50 yıl meditasyon yapman gerekmez. Uykuya daldığında da bir o kadar derin bir bilinç düzeyine ulaşırsın ama bu durumun ve onu nasıl kullanacağının farkında değilsin.

Silva tekniklerini kullanarak, yatmadan önce bir soru formüle etmek için bir dakika ve uyandığında bir dakika cevabı almak için harcayabileceksin.

Kullandığım iki teknik var ve daha fazlası Silva eğitim programında öğretiliyor. Birincisi, bir problem hakkında rüya görmeye karar vermek ve rüyanın yorumunun cevabı ortaya çıkaracağına karar vermektir. Ayrıca rüyanın en sonunda uyanmaya karar vermeli, onu hatırlamalı ve yazmalısın.

İkinci teknik, zihnin uyku boyunca belirli bir problem üzerinde çalışacağına ve uyandığında ilk düşüncenin cevap olacağına karar vermektir.

Programlanmış rüyaların yapmamızı sağladığı şeyin büyüklüğünü kavramaya başlaman için esas olarak örneklere odaklanacağım.

Programlanmış rüyalar çok değerlidir ve öğrenmek için harcanan çabaya değer.

Örneğin hastanede yatan hastalarımdan biri aniden dayanılmaz bir göğüs ve karın ağrısı geliştirdi. Dahiliye uzmanı ya kalp krizi ya da böbrek enfeksiyonu olabileceğini düşündü. Onu tıbbi bir tesise transfer etmeyi önerdi. Onu sabaha kadar beklemeye ikna ettikten sonra, iyi bir hayalperest olan hastaya, ona tam olarak ne olduğunu, nerede olduğunu, nasıl olduğunu, neden olduğunu ve tam olarak ne olduğunu anlatacak bir rüya görmesi gerektiğini söyledim. 

Ayrıca rüyayı onun için yorumlayabileceğimi de programladı ve garip bir şekilde, oldukça karmaşık olmasına rağmen yorumu hemen anladım. Programladığı şey bu olduğu için anlamam mümkün.

Rüyasında, o ve kocası, kar yağmaya başladığında gitmemeleri gereken dolambaçlı bir yolda ilerliyorlardı. Kar gittikçe derinleşti, araba yoldan çıktı ve karla kaplandı. Arabanın yoldan çıktığı yerin hemen ötesinde, yol bir çıkmaza girdi ve dik açılarda başka bir yola, sonra dik açılarda başka bir yola ve sonra ters açılarında başka bir yola girdi. Bana göre bu, tıkanıklık bulunan bağırsak yolunun anatomik bir yol haritasıydı. Ama bunu ona söylemedim. Bunun yerine ondan benim için yol haritasını çizmesini istedim. O da yaptı ve hatta doğru orantılıydı!

Dolambaçlı yol, küçük bir ilgiye ve bağırsak çıkmazına tekabül ediyordu. Üç dik açı, yükselen, enine ve azalan kolon idi.

Araba karla kaplanır kapanmaz kocası "motoru kapatmam gerek" dedi. Bağırsak tıkanıklığı için kişinin yaptığı ilk şey, yakıt beslemesini, gıda alımını kapatmaktır. Sonra battıkları yeri kazmak için şehirden sekiz ya da 10 kişi geldi. Rüyada sekiz veya 10, parmakların iki elin üzerinde olduğunu temsil eder ve bunun eller üzerine yatmak mı yoksa ameliyat anlamına mı geldiğini bilmiyordum. Kazıldıklarında, o ve kocası iyilerdi, ancak üç genç çocukları gitmişti. Engellemenin nedeni onlardı. Kocasının ilgisini daha çok kendisine çekmek istiyordu.

Bağırsak tıkanıklığı akut cerrahi bir acil durumdur, bu yüzden onu hemen bir cerrahi hastaneye naklettim. Ayrılmadan önce ona engeli aşmak için bir rüya görmesi gerektiğini, yoksa ameliyat olması gerektiğini söyledim.

Cerrahi hastanede, bağırsak ve kan elektrolit araştırmalarındaki sıvı seviyelerinin röntgen bulgularına dayanarak tanı doğrulandı. Ameliyat planlandı ve başka bir rüyayı programlamak için biraz kestirdi.

Bu rüyada, kuzey Hindistan'ın Pencap bölgesinden gelen sarık takmış ve karnına masaj yapan uzun boylu esmer bir adam gördü. Uyandığında, engel gitmişti!

Rüya görmeyen programcı için bu iki rüya, Alice Harikalar Diyarında'dan fırlamış gibi görünebilir. Ama ben sadece bildiriyorum, bilgi ve veriler hakkında hiçbir sonuç çıkarmıyorum.

Ayrıca 20 yıl önce bir cerrahın bu kadını bağırsak tıkanıklığı nedeniyle ameliyat ettiğini öğrendim. Cerrahı aradım ve tıkanıklığın bağırsak yolunun neresinde olduğunu sordum. İleumun distal kısmı olduğunu söyledi. Ondaki tıkanık bileşke  gerçekten ileumun distal kısmı idi.

Programlanmış Rüyalarla Sorunları Çözmek

Programlanmış rüyalar, işteki sorunlar, çocuklarla ilgili sorunlar, mali sıkıntılar, evlenme kararı ve diğer önemli kararlar gibi her türlü sorunu çözmek için kullanılabilir. Öncelikle tıbbi örneklere bağlı kalacağım ve Silva eğitimi sırasında diğer uygulamaları da öğrenebilirsin.

Kendimden birinden başlayayım. Bir keresinde çok fazla Valium alan bir hastaya çok güçlü bir mektup yazmıştım. İki gece sonra uykudayken mektubuma o kadar sinirlendiğini fark ettim ki geri dönmemeye karar verdi. Sonra, uyku sırasında, ikimizin de en telepatik bilinç durumunda olduğumuzu fark ettim, bu yüzden ertesi gün geleceğini hayal ettim. Geldiğinde bana dedi ki, "Dün mektubunu aldığımda o kadar sinirliydim ki bir daha geri dönmemeye karar verdim. Ama bu sabah uyandığımda fikrimi değiştirdim." Tabii ki fikrini değiştirdiğini düşündü, ama gerçekten bu düşünceyi oraya ben koydum.

Rüyalar için yeterince uzun programladığında, zihin uyku sırasında bilgi toplamak istediğini fark eder ve bunu senin için otomatik olarak yapar. Bilgi, hayalperestin ötesine ulaşır ve aklın içerdiğini varsaydığın bilgilerin ötesindedir.

Bir keresinde sevgili bir arkadaşım sürekli tekrarlayan bir kalp rahatsızlığından bahsetti. Koroner atardamarlarında balon dilatasyonu ve ayrıca atardamara atel takıldı ama yine de zorluk yaşadı. Ona programlanmış rüyalardan bahsettim, duyması için bir dizi rüya kaseti verdim ve cevapla uyanmasını söyledim. İki gün sonra kendisinden bir telefon aldım. Pennsylvania Üniversitesi Tıp Merkezi'ndeydi ve rüyayı gördüğünü ve kendisine "bırakması" söylendiğini söyledi. Bu yüzden dörtlü baypas ameliyatına girdi. Ameliyat başarısız olursa cevabı almayacağına dair güvence verdim, çünkü programlanmış bir rüyanın yanlış olduğunu hiç bilmiyordum.

Ertesi gece kendisini ziyaret ettim ve ameliyatın o sabah tamamlanmış olduğunu öğrendim. O gece uyku sırasında net bir mesaj aldım. Rüyamda ayağa kalkıp etrafta koşuyordu ve aniden atardamarlardan biri patladı. Duyduğum kelimeler "çok erken" idi. Bunun olacağından değil, çok erken harekete geçerse olacağını biliyordum. Onu görmek ve rüyayı açıklamak için yarım günlük randevuları iptal ettim. Ona atardamarlarının çok hassas 75 yıllık dokudan yapıldığını ve doktorları iyileşmeyi hızlandıracağını söylese bile çok erken kalkıp acele etmemesi gerektiğini anlattım. Karısı ve oğlu oradaydılar ve ertesi gün ayağa kalkıp dans etmenin tıpkı anlattığım gibi olacağı konusunda hemfikirdiler. Aradan beş yıl geçti ve o hayatta ve iyi.

Rüya için programlamadım ve onunla uyanmak için de programlamadım ve nasıl olduğunu bilmiyorum ama bunun için minnettardım.

Blogger tarafından desteklenmektedir.