Header Ads

Benim "Gerçekliğim" Gerçekten O Kadar Gerçek Mi? / Abraham Hicks Türkçe 06


Sana, Evrenin gücüne erişebilmen ve gerçek özün olduğunu hissettiğin özneden ziyade istediğin özneyi çekmeye başlayabilmen için seçtiğin Varlık durumuna erişebileceğin bir süreç sunmayı amaçlıyorum: Olma durumu. Çünkü benim bakış açıma göre, şu anda var olan – senin “gerçekliğin” olarak adlandırdığın – ile gerçekliğinin gerçekte olduğu şey arasında çok büyük bir fark vardır.

Sağlıklı olmayan bir bedende veya seçtiğin boyut, şekil veya canlılıkta olmayan bir bedende otursan bile; seni memnun etmeyen bir yaşam tarzında; seni utandıran bir otomobil kullanmak; sana zevk getirmeyen başkalarıyla etkileşimde bulunmak… bu senin Varlık durumun gibi görünse de, olması gerekmediğini anlamana yardımcı olmak istiyorum. Varlık durumun, herhangi bir zamanda kendin hakkında nasıl hissettiğindir.

Manyetik Gücümü Nasıl Arttırabilirim?

Güçlü duygu hissi uyandırmadan düşündüğün düşünceler, büyük manyetik güce sahip değildir. Başka bir deyişle, düşündüğün her düşünce yaratıcı potansiyele veya manyetik çekme potansiyeline sahipken, güçlü duygu hissi ile birlikte düşünülen düşünceler en güçlü olanlardır. O halde, elbette, düşüncelerinin çoğunluğunun büyük bir çekme gücü yoktur. Zaten çektiğin şeyi az çok koruyorlar.

O halde, her gün 10 ya da 15 dakikanı kasten büyük, güçlü, tutkulu, olumlu duygular uyandıran güçlü düşünceler ortaya koyarak, yaşam deneyimine istediğin gibi olan koşulları ve olayları çekmek için harcamanın değerini göremiyor musun? (Ben bunda büyük bir değer görüyorum.)

Burada, sağlığı, canlılığı, refahı, başkalarıyla olumlu etkileşimi... mükemmel bir yaşam deneyiminin nasıl olacağına dair vizyonunu oluşturan her şeyi bilinçli olarak deneyimine çekmek için her gün biraz zaman harcayabileceğin bir süreç sunacağım. Ve bu değişen bir şey olacak. Çünkü niyet ettiğinde ve aldığında, sadece inşa ettiğinin faydasını almakla kalmayacak, aynı zamanda niyetlerinin farklı olacağı yeni bir bakış açısı da alacaksın. Gelişim ve büyüme bununla ilgilidir.

Abraham'ın Atölye Süreci

İşte süreç: Her gün bir tür Atölye'ye gideceksin - uzun bir süre için değil - 15 dakika iyi bir süre; en fazla 20 dakika. Bu Çalıştayın her gün aynı yerde gerçekleşmesi gerekmez, ancak dikkatinin dağılmayacağı veya rahatsız edilmeyeceğin bir yer olması iyidir. Burası, değişmiş bir bilinç durumuna gireceğin bir yer değil; meditatif bir durum değildir. İçsel Varlığının onaylayıcı duygu sunarak yanıt verdiği bir netlikle istediğini düşünme halidir.

Bu sürece başlamadan önce, mutlu olman önemlidir, çünkü oraya mutsuz gidersen veya hiçbir duygu hissetmezsen, o zaman işin çok değerli olmayacaktır, çünkü çekme gücün orada olmayacaktır. “Mutlu” dediğimde, o zıplayan-zıplatan türden bir heyecandan bahsetmiyorum. Her şeyin yolunda olduğu bir duyguyu, canlanmış, tasasız bir duyguyu kastediyorum. Bu yüzden mutlu olmak için ne gerekiyorsa yapmanı öneririm. Herkes için farklı bir süreç… Esther için müziği duymak, o canlanmış, neşeli duyguyu elde etmenin çok hızlı bir yoludur - ancak her müzik bunu başaramaz ve hatta her seferinde aynı müzik bile bunu başaramaz. Bazıları için bu, hayvanlarla etkileşime girmek veya hareket halindeki suyun yakınında olmaktır, ama bir kez kendini o güzel duyguya getirdiğinde otur— ve şimdi Atölyen başlamıştır.

Bu Atölyedeki görevin, gerçek yaşam deneyimlerinden topladığın verileri özümsemektir (başkalarıyla etkileşime girdiğin ve fiziksel ortamına girip çıktığından). Buradaki işin, verileri seni tatmin eden ve memnun eden bir tür kendinin resminde bir araya getirmektir.

Atölyen dışındaki yaşam deneyimin çok değerli olacaktır, çünkü gün içinde hareket ederken, ne yapıyor olursan ol – işe giderken; evinin etrafında çalışmak; eşinle veya arkadaşlarınla veya çocuklarınla veya ebeveynlerinle etkileşime girerken - eğer zamanını kullanırsan, niyetinden biri veri toplamak ve Atölyene getirebileceğin hoşuna giden şeyleri aramaktır - o zaman şunu bulacaksın: “her gün bir eğlencedir.”

Cebinde biraz paranın olduğu ve niyetinin satın almak için bir şeyler bulmak olduğu bir alışveriş çılgınlığına gittin mi? Ve etrafına bakarken, istemediğin birçok şey olmasına rağmen niyetin, parayla değiştirmek istediğin bir şeyi bulmaktı. Yaşam deneyiminin her gününe bu şekilde bakmanı istiyorum… topladığın bu verilerle değiş tokuş ettiğin bir cep dolusu şeyin varmış gibi.

Örneğin, neşeli bir kişiliğe sahip birini görebilirsin. Daha sonra Atölyene getirmek amacıyla bu verileri topla. Hoşuna giden bir aracı kullanan birini görebilirsin; o verileri topla. Seni memnun eden bir meslek görebilirsin…. Seni memnun eden ne görüyorsan onu hatırla. (Hatta bunu bir kağıda bile yazabilirsin.) Yaşam deneyiminde olmasını istediğini düşündüğün herhangi bir şey gördüğünde, o verileri bir tür akıl bankasında topladığını gör. Ve sonra, Atölyene gittiğinde, verileri özümsemeye başlayabilirsin ve bunu yaparken, seni memnun eden şeyin özünü deneyimine çekmeye başlayacağın, kendinin bir resmini hazırlayacaksın.

Gerçek çalışmanın – gerçekleştirdiğin diğer faaliyetler ne olursa olsun – kendinle ilgili vizyonunu oluşturmak için onları Atölyene getirmek amacıyla etrafa bakmak olduğu bilgisini kavrayabilirsen, çekeceksin - o zaman olamayacağın, yapamayacağın veya sahip olamayacağın hiçbir şey olmadığını anlayacaksın.

Şimdi Atölyemdeyim

Ve şimdi kendini mutlu hissediyorsun ve Atölyende bir yerde oturuyorsun. İşte Atölyende yapabileceğin çalışmalara bir örnek:

Burada olmayı seviyorum; Bu zamanın değerini ve gücünü anlıyorum. Burada olduğum için çok iyi hissediyorum.

Kendimi bir tür toplam paketin içinde görüyorum, kendi inşa ettiğimi bildiğim ve kesinlikle benim seçtiğim bir paket. Kendimin bu resminde enerji doluyum - yorulmadan ve gerçekten direnç göstermeden yaşam deneyimi boyunca ilerliyorum. Kendimi süzülürken, arabama girip çıkarken, binaların içinde ve dışında, odaların içinde ve dışında, sohbetlerin içine ve dışına, yaşam deneyimlerine girip çıkarken gördüğümde, kendimi hiç çaba harcamadan, rahatça akarken ve mutlulukla seyrediyorum.

Sadece şu anki niyetimle uyumlu olanları kendime çektiğimi görüyorum. Ve ne istediğim konusunda her an daha net ve daha net oluyorum. Arabama bindiğimde ve bir yere taşındığımda, sağlıklı, dinlenmiş ve zamanında geldiğimi ve orada yapacağım her şeye hazır olduğumu görüyorum. Kendimi tam da kendim için seçtiğim tarzda kusursuz giyinmiş görüyorum. Ve başkalarının ne seçtiğinin veya benim seçtiğim hakkında başkalarının ne düşündüğünün önemli olmadığını bilmek güzel.

Önemli olan kendimden memnun olmam ve kendimi gördüğüm kadarıyla kesinlikle öyleyim.

Hayatımın her alanında sınırsız olduğumun farkındayım… Sınırsız bir banka hesabı bakiyem var ve kendimi yaşam deneyimlerinde ilerlerken gördüğümde, seçtiğim hiçbir şeyin parayla sınırlı olmadığını bilmek canlandırıcı. Tüm kararlarımı, deneyimi isteyip istemediğime göre veriyorum - bu deneyimi karşılayıp karşılayamayacağıma değil. Çünkü biliyorum ki ben, herhangi bir noktada, hangi refahı, sağlığı ve hangi ilişkileri seçersem seçeyim, çeken bir mıknatısım.

Mutlak ve sürekli bolluğu seçiyorum, çünkü Evrendeki bolluğun bir sınırı olmadığını ve bolluğu kendime çekerek başka bir bolluğu sınırlamadığımı anlıyorum…. Herkese yetecek kadar var. Anahtar, her birimizin onu görmesi ve istemesidir - ve sonra her birimiz onu çekeceğiz. Ve bu yüzden, büyük bir zulayı bir kenara koymak yerine "sınırsız"ı seçtim - çünkü onu istediğim gibi çekebilecek güce sahip olduğumu anlıyorum. Ve istediğim başka bir şeyi düşündüğümde, para bana kolayca akıyor, bu yüzden sınırsız bir bolluk ve refah kaynağım var.

Hayatımın her alanında bol yönler var…. Kendimi benim gibi büyümek isteyen başkalarıyla çevrili görüyorum; ve onların istedikleri her şeyi olmalarına, yapmalarına ya da sahip olmalarına izin verme isteğim tarafından bana çekilenler, benim sevmediğim şeyleri seçebilecekleri şeyleri deneyimlerime çekmem gerekmiyor. Kendimi başkalarıyla etkileşim halinde görüyorum; ve konuşmak, gülmek ve onlarda mükemmel olanın tadını çıkarırken, onlar bende mükemmel olanın tadını çıkarıyor. Hepimiz birbirimizi takdir ediyoruz ve hiçbirimiz sevmediğimiz şeyleri eleştirmiyoruz veya fark etmiyoruz.

Kendimi mükemmel bir sağlıkta görüyorum. Kendimi mutlak refah içinde görüyorum. Fiziksel bir Varlık olmaya karar verdiğim için, çok istediğim bu fiziksel yaşam deneyimini yeniden takdir ederek, yaşamla canlandığımı görüyorum. Burada fiziksel bir Varlık olarak olmak, fiziksel beynimle kararlar vermek ama Çekim Yasasının gücüyle Evrenin gücüne erişmek muhteşem. Ve bu harika Varlık durumundan şimdi aynı şeyden daha fazlasını çekiyorum. Bu iyi. Bu eğlenceli. Çok beğendim. Bayıldım.

Bu Atölyeden ayrılacağım ve - günün geri kalanında - sevdiğim daha fazla şeyi aramak için yola çıkacağım. Müreffeh ama hasta birini görürsem, tüm paketi Atölyeme getirmem gerekmediğini bilmek güzel, sadece sevdiğim kısmını... Bu yüzden refah örneğini getireceğim ve hastalık örneğini dışarıda bırakacağım. Bugünlük, işim şimdilik bitti.

Blogger tarafından desteklenmektedir.