Header Ads

Sadece Senin İçin / Çekim Yasası Hakkında Her Şey 28


Sevdiğine bir hediye vereceğinde bundaki gayen sevdiğinin memnun olmasıdır.

Gerçekten seviyorsan sadece seversin.

Koşulsuz seviyorsan herhangi bir sebep aramazsın.

Her şeyden çok seviyorsan karşılık beklemezsin.

Herkesten çok seviyorsan kendini de yok sayarsın.

Kendini de yok sayabilirsen O'ndan başkası kalmaz.

O'ndan başkası kalmaz ise O'ndan başka gaye de olamaz.

Şimdi kendin de dahil her şeyi bir kenara bırak.

Rıza da, nimet de, iyilik de, sevap da, cennet de, dünyalık da...

Hiçbir şeyi öne sürmeden sadece O'nun için iki rekat namaz kıl.

Niyetin şöyle olsun:

"Niyet ettim Allah'ım sadece senin için namaz kılmaya."

Bu sadece senin için, vallahi hiçbir şey beklemiyorum.

Bu hediye sadece senin için.

Bu hediyenin içinde ben varım, kendimden de vaz geçtim.

Yeter ki kabul et ben sende yok olayım.

Her şeyi senden olan ben, sana layık bir hediye veremem, bu mümkün değil.

O yüzden her şeyimle, tüm varlığımla, beklentilerim de dahil yok olarak sana geldim.

Sadece senin için kılıyorum bu hediyeyi.

Blogger tarafından desteklenmektedir.