Header Ads

Gerçek Vaka: Saymakla Bitmeyen Hastalıklar İyileşiyor / Joe Dispenza Türkçe 52



Beş yıl önce, Jennifer'ın doktoru, halihazırda muzdarip olduğu sayısız sağlık sorununa ek olarak ona birkaç yeni hastalık teşhisi koydu. Teşhisler arasında birkaç otoimmün bozukluk (lupus eritematozus ve sicca kompleksli Sjögren sendromu), bazı gastrointestinal bozukluklar (çölyak hastalığı, salisilat intoleransı ve laktoz intoleransı), kronik astım, böbrek hastalığı, artrit ve sıklıkla kusmaya neden olacak kadar şiddetli vertigo vardı.


Her gün bir mücadeleydi. Sadece dişlerini fırçalamak bile zordu çünkü kolunu uzun süre yukarıda tutacak gücü yoktu. Eşi Jim sık sık onun yerine saçlarını taramak zorunda kalıyordu. Jim iş için uzakta olduğunda, ki bu sık sık oluyordu, Jennifer işten sonra biraz kestirmek zorunda kalıyordu, böylece akşam yemeği pişirmek için yeterli güce sahip olabiliyordu.


"En zor şey, çocuklarımla hiçbir şey yapamadığım için kendimi berbat bir anne gibi hissetmemdi ve bu kalbimi kırıyordu," dedi bana. "Pazartesi sabahı işe gitmek üzere kalkabilmek için hafta sonunun çoğunu uyumak zorunda kalıyordum. Hafta sonu boyunca Facebook'ta paylaştığım tüm mutlu fotoğraflar yaklaşık bir saat içinde çekilenlerdi."


Bu noktada Jennifer 108 kilo ağırlığındaydı ve ayak bilekleri ile dizlerindeki artrit ve şiddetli şişlik nedeniyle yürümekte zorlanıyordu. Ağrı ve artrit nedeniyle artık sağ elini kapları açmak ya da sebze kesmek için kullanamıyordu. Bazen yatağa uzanıyor ve ağrıyı durdurmak için kollarını komodine vuruyordu. Vücudu sürekli akut iltihaplanma halindeydi ve gittiği uzmanlar bile onun için daha fazla bir şey yapamayacaklarını ve elinden geldiğince tüm koşullarıyla yaşamayı öğrenmesi gerektiğini söylediler. 


Bunu hiç kimseye itiraf etmemiş olsa da, sadece birkaç yıl ömrü kalmış olabileceğinden korkuyordu. O pes etmeye hazır olabilirdi ama Jim değildi.


Jim her gece alternatif çözümler bulmak için kitapları karıştırıyor ve Jennifer'ı devam etmesi için sürekli cesaretlendiriyordu. Sonra Jim Plasebo Sensin'i buldu ve benzer bir rahatsızlığı olan bir kadının kendi kendini iyileştirebildiğini okudu. Jennifer ve Jim onun bir atölyeye gitmesi gerektiği konusunda hemfikir oldular.


İki ay sonra, Haziran 2014'te Jennifer Avustralya'nın Sidney kentinde bir hafta sonu atölyesine katıldı. Kendini biraz daha iyi hissetmeye başladı ve Meksika'da ileri düzey bir atölye çalışması için kayıt yaptırdı. Ne yazık ki atölye için yola çıkacağı sırada 8,5 milimetrelik bir böbrek taşı ortaya çıktı ve doktoru uçmasına izin vermedi. Bu yüzden atölyeyi kaçırdı ama meditasyonlarını yapmaya devam etti (her gün sabah 4:50'de kalkıyordu) ve ertesi yıl Avustralya'da bir sonraki ileri düzey atölyeyi düzenlediğimde hem o hem de Jim katıldı.


"İlk gece odamızın merdivenlerini zorlukla çıkabildiğimi hatırlıyorum, ki bu benim için normaldi" dedi. "Ama atölyenin sonunda sağlıklı bir insan gibi dolaşıyordum ve astım ilacımı kullanmama gerek kalmamıştı. Ayrılmadan bir gün önce Jim çok iyi göründüğümü ve normal yemekler yemem gerektiğini söyledi. Endişeliydim ama denedim ve hiçbir yan etkisi olmadı! Ağrı yok, astım yok, kramp yok, baş ağrısı yok, hiçbir şey yok! Sanırım yediğim en iyi pizzaydı."


Meditasyonlarını yaparken Jennifer gerçekten elinden gelenin en iyisini yaptı. Sürekli olarak sağlık potansiyeline uyumlanıyor ve vücudunda onu gün boyu taşıyabilecek bir enerji bolluğu hissediyordu. Meditasyonda, öğrencilerden bu yeni varoluş durumundan yaşamalarını istediğimde, ayaklarının yere vurduğunu hayal etti ve neşeyle koşarken nefesini duydu. 


Meditasyonun sonunda sevinç gözyaşları döküyordu. Sonunda Jennifer enerjisini yükselterek, frekansını değiştirerek, bedenini yeni bir zihne göre yeniden koşullandırarak ve bedenini onarmak için yeni genlere sinyal göndererek bedenini hastalığın nasıl hissettirdiğini, nasıl göründüğünü, nasıl ses çıkardığını ve nasıl tat verdiğini unutmaya koşullandırdı.


"Artık normal yemekler yiyorum" diyor ve ekliyor: "Haziran 2015'ten beri astım ilacımı kullanmadım. Günde on mil kadar yürüyebiliyor ve kırk beş kilo kaldırabiliyorum. Antrenman yapıyorum ve hedefim yakında yapacağım bir yarı maratonu tamamlamak."


Blogger tarafından desteklenmektedir.