Header Ads

Neville Goddard - Başarılı ve Etkili İmajinasyon, Görselleştirme, Tezahür Teknikleri / Bölüm 03



Bir kadın (ona Tina diyeceğiz) bir keresinde bana çalıştığı yerdeki birinin kendisine kötü davrandığından şikayet etti. Hayatındaki insanlarla her zaman iyi ilişkiler içinde olduğu için bunu duyduğumda şaşırmıştım. Ondan bana durum hakkında daha fazla bilgi vermesini istedim ve işte öğrendiklerim.


Tina'nın çalıştığı ofis binasında bir kafeterya vardı ve kafeterya müdürü nedense ona karşı kaba davranıyor, çoğu zaman onu görmezden geliyor ve onun yerine diğer müşterilerle ilgileniyordu. Garip bir şekilde, bu müdür diğer insanlara karşı iyi ve hatta ekstra arkadaş canlısı görünüyordu, hatta onları memnun etmek için elinden geleni yapıyordu.


Bu durum Tina'nın kafasını karıştırmakla kalmıyor, aynı zamanda onu sinirlendiriyor, hatta gözyaşlarına boğuyordu. Bu adama hiçbir zaman kötü bir şey söylememiş ya da yapmamıştı ve böyle bir muameleyi hak etmek için ne yapmış olabileceğini merak ediyordu. İşler o kadar kötüye gitti ki artık her öğle yemeği ya da atıştırmalık almaya gittiğinde çok rahatsız oluyordu. Bir süre sonra kafeteryaya gitmekten bile kaçınmaya başladı, çoğu zaman iş arkadaşlarına neden öğle yemeğinde onlara katılamayacağına dair saçma sapan bahaneler uyduruyordu.

 

Onunla birkaç dakika görüştüm ve durum hakkında biraz nazikçe araştırma yaptıktan sonra onunla ilgili ilginç bir şeyi doğruladım. Bu zaten şüphelendiğim bir şeydi. Gizli Anahtara sahip olduğunda, yaşamlarımızın dış deneyimlerinin zihinsel atmosferimizin içinde olup bitenlere eşit olduğunu bilirsin.


Bu kişisel sorunlarımızı çözme işinde, başımıza hiçbir şeyin durup dururken gelmediğini fark et. Görünüşte gizli olan içsel düşüncelerimiz, deneyimlerimizi inşa etmek için kendilerini dışarıya yansıtırlar. İçsel düşüncelerimiz ve duygularımız ya da Hayal Gücümüzün mekanizması, dış ilişkilerimiz üzerindeki en büyük yapıcı etkiyi oluşturur. Bu belki de insanlığın en derin gizemidir ve insanların çoğundan saklı kalmıştır.


Bu bilgiyle (iç dışa eşittir) donanmış olarak, onun hayatındaki birine ya da bir şeye karşı içsel bir düşmanlık beslediğinden emindim. Bu içsel düşmanlık ya da öfke kesinlikle iş yerindeki kafeterya çalışanıyla yaşadığı, görünüşte alakasız olan bu sorun olarak ortaya çıkmıştı.


Dahası, içten içe sevgi dolu olsaydı ve hayatındaki herkesle iyi ilişkiler içinde olsaydı, dışarıdan herhangi biriyle ya da herhangi bir şeyle anlaşmazlık yaşamasının imkansız olacağını biliyordum.


Dürüst bir istişareden sonra, yakın bir aile üyesine çok kızgın olduğunu cesurca itiraf etti. Birkaç yıl önce kız kardeşi yalan söylemiş, onu aldatmış ve erkek arkadaşını ondan çalmıştı.


Hikayeyi anlatırken vücudunda bir değişiklik olduğunu fark ettim. Konuştukça içindeki ince düşmanlık yüzeye çıkıyordu. Yüzü ve elleri sertleşti, sesi sertleşti ve nefes alış verişi anormal derecede sığlaştı.


Gözleri yaşlarla dolduğunda, kalbinin içinde gizli bir nefret barındırdığı açıktı. Bu zavallı kadının deneyimine göre, kız kardeşini asla affetmemişti ve bu onun sisteminde gizli bir zehir cebi haline gelmişti. Bu affedememe, (zehir) zihninde bir hastalık gibi yerleşmiş ve hayatındaki insanlarla olan her etkileşimini etkilemişti.


Nazikçe kalplerimizin içindekileri saklayamayacağımızı, çünkü içimizdekilerin her zaman ve mutlaka dışarıya yansıdığını anlattım. Aslında, bir bireye ve onun fiziksel veya dış koşullarına ya da çevresine baktığımızda, zihinsel ve ruhsal varlığının durumu hakkında dikkate değer bir doğrulukla rapor verebiliriz. Tina incinmiş olsa da ve başına gelenler adil olmasa da, bilmediği şey, dış yaşamındaki herkesle ve her şeyle iyi geçinmek için kız kardeşini içten tamamen affetmesi ve acı dolu geçmişi bırakması gerektiğiydi.


Affetmemesi ile etrafındaki herkesle ve her şeyle olan ilişkileri arasındaki gizli bağlantının kapsamlı bir açıklamasından sonra, yıkıldı ve ne kadar kızgın olduğunu bildiğini ve bunun bir türlü bırakamadığı bir şey olduğunu itiraf etti. Öfkesi ile sadece kafeterya çalışanı değil, hayatındaki diğer herkes tarafından kendisine nasıl davranıldığı arasındaki bağlantıyı anladığını kabul etti. Gözyaşları akarken, yeni bir ışık gördü ve başına gelenlerden gizliden gizliye kendisinin sorumlu olduğundan şüphelendiğini itiraf etti.


Artık hazır olduğunu görünce, zehri etkisiz hale getirmek için hemen bir panzehir yazdım. Bir kağıda onun için güçlü bir ilaç yazdım ve birkaç gün boyunca sabah öğlen ve gece tekrar etmesi gereken bazı önemli kelimeler ekledim. Yaklaşık bir sayfa uzunluğundaydı ve şöyle bir şeydi:


Panzehir


Sevgili kardeşim... Seni seviyorum. Küçük bir çocukken yaşadığımız sevgiyi hatırlıyorum. Benim için yaptığın tüm harika şeyleri ve bana gösterdiğin tüm nezaketi hatırlıyorum. Senin için çok minnettarım ve birlikte olmamıza ve bu harika deneyimi birlikte yaşamamıza izin verdiği için Rabb'ime şükrediyorum.


Sana sevgi ve yaşamın en büyük sevincini diliyorum. En iyiye olan arzunu paylaşıyorum ve şimdi senin için ve deneyimindeki tüm sevdiklerin için hayatın tüm harika nimetlerini diliyorum. Senin ve iyiliğin için Allah'a şükrediyorum. Beni en şaşırtıcı şekillerde kutsadığı için Allah'a şükrediyorum. Her türlü öfkeyi barındırdığım halde beni bağışladığı için Allah'a şükrediyorum.


Beni bağışladığın ve kalbimi tarifsiz bir sevgi ve sevinçle doldurduğun için sana şükrediyorum Rabb'im. 


Kardeşim... Bu deneyimin sende biraz korku, endişe ya da muhtemelen bir tür suçluluk duygusu meydana getirmiş olabileceğini biliyorum. Bunu geride bırakmanın sorun olmadığını bilmeni istiyorum. Seni tamamen ve sevgiyle affediyorum ve özgür bırakıyorum. Allah'ın sonsuz sevgisi seni çevreliyor, doyuruyor, kutsuyor ve rahatlatıyor. Ben de O'nun sevgisi ve sonsuz kutsamalarıyla çevriliyim. Şimdi ve sonsuza dek O'nun yüce koruması ve sevgisi altında büyüyoruz ve yaşayacağız.


Harika sevgin ve nezaketin için teşekkür ederim sevgili kardeşim. Sana olan sevgim güzel bir şelale gibi. Senin için ve yaşam armağanı için Rabb'ime şükrediyorum. Allah seni korusun, zenginleştirsin ve güvende tutsun. Seni çok, çok, çok seviyorum. Seni kelimelerin ifade edemeyeceği kadar çok seviyorum. Seni çok seviyorum.


Beni serbest bıraktığın ve beni eksiksiz ve bol sevgiyle doldurduğun için şükürler olsun Allah'ım. Bu muazzam sevginin kalbimden taştığını ve tüm yaşamıma ve deneyimlerime aktığını hissedebiliyorum. Tüm kalbim şimdi her yerde, herkes ve her şey için bol Sevgi ile dolup taşıyor.


Teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim! Teşekkürler Allah'ım. Teşekkürler Rabb'im. Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum. Seni seviyorum. (istediğin kadar tekrarlayarak duanı bitirebilirsin.)


---------------------


Bu dua sonunda onun zihnini dönüştürdü. Duayı her gün yavaşça, sevgiyle ve hissederek tekrarladıkça, dua kalbine sızdı ve hayatını değiştirdi. Kalbindeki kötülüğü serbest bıraktı. Zihnindeki zehiri temizledi ve kız kardeşini gerçekten ve tamamen affetmesini sağladı.


Hikâyenin sonucu bir mucizeden başka bir şey değildi. Birkaç hafta sonra Tina ile tekrar görüştüm. Kalbinin içinde tarif edilemez bir huzur hissettiğini söyledi. Hayatına geri döndüğünü ve şu anda deneyimlediği sevginin onu çok minnettar bir insana dönüştürdüğünü hissediyordu. Ona kafeterya çalışanı meselesini hiç sormadım ve dua tedavilerine devam etmesi ve birkaç hafta sonra tekrar buluşmamız konusunda anlaştık.


Bu arada günlük duaları da devam ediyordu. Birkaç hafta geçti ve tekrar buluştuk. Bu sefer büyük bir değişiklik olmuş gibiydi. Kalbinin sevgi dolu olduğunu gülümseyerek ifade etti. Gerçekten de ona baktığımda açık bir dönüşümün gerçekleştiğini gördüm. Bu, yüzünde ve gözlerinde gözle görülebilen bir şeydi. Aslında son zamanlarda birkaç kişi ona ne kadar harika göründüğünü söylemişti. Bir önceki hafta bir kişi ona gerçekten de çok güzel olduğunu söylemişti. Böyle bir şey daha önce hiç olmamıştı!

 

Arkadaşları, ailesi ve hatta yabancılar bile ondan şaşırtıcı ve harika bir şekilde etkilenmeye başlamıştı. Tüm dünya ona karşı nazik davranmaya başlamıştı çünkü kalbinde kimseyle bir sorunu yoktu, sadece sevgi vardı. Sonra bir gün garip bir şey oldu.


Daha önce kendisine karşı çok kaba davranan kafeterya görevlisinin yerinde olmadığını ve onu bir süredir görmediğini fark etti. Bir iş arkadaşına onun nerede olduğunu sordu. Kadının anlattıkları neredeyse ağzını açık bırakacaktı.


Görünüşe göre adam iki haftadan uzun bir süredir ortalıkta yoktu ama kadın bunu fark etmemişti. Görevinden aniden ayrılmış ve başka bir yerde başka bir işe geçmişti. Basitçe söylemek gerekirse, onun hayatından çıkmıştı! Bunu bana anlattığında, bilerek gülümsedim. Kendi kendime şöyle düşündüm: "Hayal gücünün sırlarını öğrenmiş. Ne büyük bir lütuf."


Bana neden gülümsediğimi sordu. Sözlerimi duyduğundan emin olmak için ona dikkatle baktım. Onun deneyiminde daha fazla yer almasının imkânsız olduğunu açıkladım. O kadar sevgi ve bağışlayıcılıkla doluydu ki, bu onun zihniyetini tamamen ele geçirmişti; kişiliği kelimenin tam anlamıyla yenilenmişti.


Tina'nın tüm varlığı artık sevgi ve şefkatle dolup taşıyordu. Artık hayatında ona kötü davranabilecek hiç kimseye yer yoktu. Kalbi güçlü bir Sevgi ile temizlenmişti. Gülümsedi ve anladı. Gizli mucize artık onun için bir sır değildi.

Blogger tarafından desteklenmektedir.