Header Ads

Enerji ve Bilinç ile Çalışma Yapmanın Benzersiz Metodu / John Kehoe 2023 - 03


Teorik olarak kendimi enerjiyle hizalamanın bana bolluğu çekmesi gerektiğini biliyorum. En azından benim mantığım bu. Yıllar öncesine, o zamanlara dönüp bakmak çok komik, çünkü hayatımın o döneminde enerjiyle çalışma konusunda ilk elden hiçbir deneyimim yoktu. Şimdi, elbette, bu benim için ikinci doğa, ama o zamanlar genç, naif ve güven doluydum, ki bu da iyi bir şeydi, çünkü enerjiyle bu şekillerde çalışmak, bu bilim hakkında çok daha fazla şey bilindiği bugün bile oldukça radikal. O zamanlar kimse bunun nedenini ya da işe yarayıp yaramadığını gerçekten anlamıyordu.

Ayrıca bilinçaltının gerçek olanla hayal edilen arasındaki farkı ayırt edemediğini, hangi izlenim ve titreşimlerle rezonansa girersem onları kabul edeceğini ve o enerjiyle çalışacağını keşfetmiştim. Bu uygulama benim için bolluk enerjisini fiziksel karşılığına çevirmeliydi; en azından bunu umuyordum. Böylece her gün, fırsat bulduğum her yerde ve her zaman bollukla hizalanma pratiği yaptım. Bu uygulamayı hayatıma nasıl soktuğum aslında çok basitti ve bu hikayeyi 21. Yüzyılda Zihin Gücü kitabımda paylaştım, ancak bu kadar detaylı ve bu açıklamalarla değil. Örneğin, üzüm yerken -çünkü alabildiğim tek şey buydu- kendime şöyle derdim: "Bak, sadece bir üzümüm yok. Sadece iki üzümüm de yok. Yiyecek bol miktarda üzümüm var." Bunu kendime söylediğimde doğru olduğunu hissederdim; bu bolluktu ve hayatımda bol olan sadece üzüm olsa bile kendimi buna hizalıyordum. Şimdi kendi kendime "O kadar meteliksizim ki bu gece yiyebileceğim tek şey meyve" diye de düşünmüş olabileceğimi iddia edebilirsin. Ve kesinlikle haklısın, bu da benim gerçekliğimdi, ancak seçim yoluyla kendimi bolluk enerjisiyle hizaladım.

Keşfedeceksin ki seçim güçlü bir araçtır ve kuantum zihin gücüyle onu çoğu insanın hayal bile edemeyeceği şekillerde kullanırız. Ne düşündüğümüzü seçme ve böylece düşüncelerimizi yönlendirme yeteneği, muazzam öneme sahip bir irade eylemidir.

Yemeklerimi pişiriyor ve kulübeyi odun sobasıyla ısıtıyordum. Kulübenin yan tarafında önceden kesip istiflediğim bir yığın odun vardı. Soba için odun almaya her gittiğimde, ki bu günde birkaç kez oluyordu, kendi kendime şöyle diyordum: "Bak, sadece bir parça odunum yok. Sadece iki parça odunum da yok. Bol miktarda odunum var." Yürüyüşe çıktığımda kendime şöyle derdim: "Etrafımdaki güzellik bolluğuna bak. Ağaçlar, sesler, su, hayvanlar; etrafımda bolluk içinde bir güzellik var." Ne zaman gece gökyüzüne baksam kendime yıldızların ve galaksilerin bolluğunu, her şeyin uçsuz bucaksızlığını hatırlatırdım.

Şehre gittiğimde, ki bunu haftada bir kez yapardım, temel ihtiyaçlarımı almak için büyük binalara bakar ve kendime bu binalara sahip olan olağanüstü başarılı ve bolluk içinde olan şirketler olduğunu hatırlatırdım. Hayal gücümde kendimi bu enerjiyle hizaladım ve bu bolluğu titreştirdim. Binalara kendim sahip olmak istemiyordum ama onlara sahip olabilecek insanları düşünerek bolluk titreşimi yapabilir, hayalimde onların bolluk titreşimi haline gelebilirdim. Zihnimizde bu titreşimlerle rezonansa girmek sadece hayal kurmak değil, ağı ören enerjiyle çalışmanın bir yöntemidir. İrademiz ve hayal gücümüz, onları belirli bir amaç doğrultusunda harekete geçirdiğimizde olağanüstü şekillerde birlikte çalışabilir.

Bu bollukla hizalanma pratiği ilk başta garip gelse de, sonunda benim için oldukça zahmetsiz hale geldi. Bunu yapmaktan keyif aldım ve sık sık, günde birçok kez yaptım. Fırsatlar önüme çıktığında, her seferinde sadece birkaç dakika sürdü. Bunu hayatımın her alanında yaptım. Kendime bol miktarda arkadaşım, bol miktarda sağlığım ve bol miktarda bilgim olduğunu hatırlattım. Bu benim için düzenli olarak bollukla hizalanma pratiği haline geldi. Aslında bolluk benim en sevdiğim kelime oldu ve onu çok kullandım. Bu kelimenin sesini ve verdiği hissi seviyordum ve her kullandığımda içimde titreşiyordu. Mantıklı bir şekilde bakacak olursan, durumumun gerçekliği şuydu: beş parasızdım, param yoktu, fırsatım yoktu, bunu nasıl değiştireceğime dair hiçbir fikrim yoktu ama yine de her gün, günde birçok kez bolluk titreştiriyordum. Bolluk düşündüm, bolluk konuştum, bollukla bağlantı kurdum... ve sonra en dikkat çekici şey oldu. 

Önce bir fikir olarak ortaya çıktı. Bir akşam aniden bu zihin gücü sistemini başkalarına öğretebileceğimi fark ettim. Fikir o kadar netti ki; o kadar yoğun bir şekilde yankılanıyordu ki, yapmam gerekenin bu olduğunu biliyordum. İlk birkaç konuşmamı halk kütüphanelerinde yaptım, burada fikirlerimi geliştirdim ve konuşma becerilerimi geliştirdim, ve sonra Nisan 1978'de Victoria'nın en prestijli oteli olan Empress'te bir konferans odası ayırttım, param yetmemesine rağmen (parayı borç aldım). Yerel medyaya reklam verdim ve konseptlerimi salonu tıklım tıklım dolduran hevesli bir dinleyici kitlesine sundum. "Düşünce Dinamikleri" adını verdiğim dört bölümlük konferans dizim en başından beri inanılmaz derecede popülerdi ve halkın tepkisi olağanüstüydü. İlk yıl içinde konuşmalarıma genellikle bin kişiyi aşan büyük kalabalıklar çekmeye başladım. İnsanlar bu yeni metodolojiden büyülenmişti ve ben de birçok dünya turunun ilkine başladım. Para akmaya başlamıştı.

Kulübeden ayrıldığım günden bu yana beş yıl geçti. Avustralya'yı ikinci kez turluyorum ve Sydney'deki Sheraton Oteli'nin başkanlık süitine yerleştim. Beatles'ın Sydney'de konser verdiği zaman kaldığı süitin aynısıydı. Süitte dolaşırken onların orada olduğunu hayal etmenin heyecanını hatırlıyorum. Süitte, Sydney Opera Binası'na bakan tabandan tavana pencereleri olan geniş bir oturma odası vardı. Muhteşem, abartılı, lüks, bolluk içindeydi, kesinlikle tek bir kişi için gerekenden daha fazlaydı ve sonra aklıma bir düşünce geldi. Beş yıl gibi kısa bir sürede ormanda elektriği ve akan suyu olmayan bir kulübeden Sheraton Oteli'nin başkanlık süitine gelmiş ve bir ay boyunca burada kalmıştım. Bir ay! O anda birdenbire sistemin ne kadar olağanüstü olduğunu ve beş yıl önce uyumlanmaya karar verdiğim bolluk titreşiminin artık kim olduğumun bir parçası olduğunu fark ettim. Bu asla hayal edemeyeceğim bir şekilde gerçekleşmişti.

Sana bu hikâyeyi anlatmamın nedeni dikkatini çekmek istememdir. Zihin gücünün benim için sadece entelektüel bir kavram olmadığını bilmeni istiyorum. Hayatımda etkin bir şekilde ve şaşırtıcı bir başarıyla kullandığım, kitaplarım ve derslerim aracılığıyla milyonlarca kişiye öğrettiğim bir teknikler sistemidir. Zihin gücü işe yarar çünkü evrenin bilinen yasalarını herkesin kullanmayı öğrenebileceği kolay uygulanabilir yollarla kullanır.

Evreni bilmek ve anlamak için kendimizi bilmeli ve anlamalıyız. Bu nedenle evren hakkındaki bilgi, entelektüel açıdan ilginç olsa da, kendimizi anlamadığımız sürece bize anlamlı bir şekilde yardımcı olmayacaktır. Bunu yapmanın tek bir yolu vardır, o da kendimizin tüm parçalarıyla bir ilişki içine girmektir. Orijinal zihin gücü eğitimime dayanan gelişmiş bir sistem olan kuantum zihin gücü sisteminde, bedenlerimizle hissetmeyi, ruhlarımızla sezmeyi, zihinlerimizle enerji örmeyi ve bilinçaltımızın gizli güçlerini kullanmayı öğreniyoruz. Kendimizin tüm parçalarına erişiyoruz ve bunu yaparken hayatımızın anlamını keşfediyoruz.

2002 yılında öğretmenliği bıraktım ve üç yıllık bir dinleme iznine başladım. Bu süre zarfında, derinlemesine dinlemiş, hayatın gizemlerine nüfuz etmiş ve benimle paylaşacak sırları olan olağanüstü bir kadın, bir mistik bana rehberlik etti. Onunla  ilerleyen bölümlerde tanışacaksın. Dinleme sayesinde enerji ile çalışmanın yeni ve farklı yollarını keşfettim.

Mentorumun rehberliği sayesinde enerjiyi hissetmeyi ve onunla ilişkiye girmeyi öğrendim. Bu, enerjiyle çalışmanın daha önce kullanmadığım çok farklı ve güçlü bir yoluydu. Aynı zamanda bu dönemde bedenimi, bilinçaltımı ve ruhumu uyandırarak farklı parçalarımla olan ilişkimi derinleştirdim. Olağanüstü bir zamandı ve eğer bu deneyimi tek bir kelimeyle özetleyecek olsaydım, bu kelime ilişki olurdu. Dinleme yoluyla benden önce pek çok kişinin keşfettiği şeyi keşfettim -her şeyle ilişki içindeyiz- ve ilişkilerimi derinleştirdikçe olağanüstü şeyler olmaya başladı. Bu üç yıllık izin sırasında yepyeni bir dizi teknik gelişti ve bir kuantum savaşçısı olma vizyonu bana kendini gösterdi. Enerji ve bilinçle çalışmanın benzersiz bir metodolojisi ortaya çıktı ve bu yeni teknikler sayesinde olağanüstü bir şekilde eğitim aldığımızda ve yaşadığımızda nelerin mümkün olduğunu öğrendim.

Blogger tarafından desteklenmektedir.