Header Ads

Her Şey Mükemmel Bir Zaman - Mekan İçinde Gelir / Louise Hay 2023 - 02


Her birimizin zaman ve mekânın belirli noktalarında bu gezegende olmaya geldiğimize inanıyorum. Bizi ruhani yolumuzda ilerletecek belirli bir dersi öğrenmek için buraya gelmeyi seçtik.

Yaşam sürecinin senin için olumlu ve sağlıklı bir şekilde gelişmesine izin vermenin yollarından biri de kendi kişisel hakikatlerini beyan etmektir. Seni arzu ettiğin faydalardan mahrum bırakan sınırlayıcı inançlardan uzaklaşmayı seç. Olumsuz düşünce kalıplarının zihninden silineceğini ilan et. Korkularını ve yüklerini bırak. Uzun zamandır şu fikirlere inanıyorum ve bunlar benim için işe yaradı:

  • "Bilmem gereken her şey bana açıklanır."
  • "İhtiyacım olan her şey bana mükemmel bir zaman-mekân dizisi içinde gelir."
  • "Hayat neşe ve sevgi dolu."
  • "Sevgi doluyum, seviyorum ve seviliyorum."
  • "Sağlıklıyım ve enerji doluyum."
  • "Nereye dönersem döneyim başarılı oluyorum."
  • "Değişmeye ve büyümeye istekliyim," ve
  • "Benim dünyamda her şey yolunda."

Her zaman yüzde 100 pozitif kalamayacağımızı öğrendim ve kendimi de bu bilgiye dahil ediyorum. Mümkün olduğunca hayatı harika ve keyifli bir deneyim olarak görüyorum. Güvende olduğuma inanıyorum. Bunu kendim için kişisel bir yasa haline getirdim.

Bilmem gereken her şeyin bana açıklandığına inanıyorum, bu yüzden gözlerimi ve kulaklarımı açık tutmam gerekiyor. Kanser olduğumda, bir ayak refleksoloğunun bana çok yardımcı olacağını düşündüğümü hatırlıyorum. Bir akşam bir tür konferansa gittim.  Genellikle ön sırada otururum çünkü konuşmacıya yakın olmayı severim; ancak o gece arka sıraya oturmak zorunda kaldım. Oturduktan hemen sonra yanıma bir ayak refleksoloğu oturdu. Konuşmaya başladık ve ev ziyaretleri bile yaptığını öğrendim. Onu aramak zorunda değildim, o bana gelmişti.

Ben de ihtiyacım olan her şeyin mükemmel bir zaman-mekân dizisi içinde bana geldiğine inanıyorum. Hayatımda bir şeyler ters gittiğinde, hemen şöyle düşünmeye başlıyorum: "Her şey yolunda, her şey yolunda, her şeyin yolunda olduğunu biliyorum. Bu bir ders, bir deneyim ve ben bunu atlatacağım. Burada benim en yüksek hayrıma olan bir şey var. Her şey yolunda. Sadece nefes al. Her şey yolunda." Kendimi sakinleştirmek için elimden geleni yapıyorum, böylece her ne oluyorsa mantıklı bir şekilde düşünebiliyorum ve elbette her şeyin üstesinden geliyorum. Biraz zaman alabilir, ancak bazen büyük felaketler gibi görünen şeyler sonunda gerçekten oldukça iyi hale gelir veya en azından başlangıçta göründükleri gibi felaketler değildir. Her olay bir öğrenme deneyimidir.

Sabah, öğle ve akşam kendi kendime olumlu konuşmalar yapıyorum. Sevgi dolu bir kalp alanından geliyorum ve elimden geldiğince kendimi ve başkalarını sevmeye çalışıyorum.

Sevgim her zaman genişliyor. Bugün yaptığım şey, altı ay ya da bir yıl önce yaptığımdan çok daha fazlası. Bundan bir yıl sonra bilincimin ve kalbimin genişlemiş olacağını ve daha fazlasını yapıyor olacağımı biliyorum. Kendim hakkında inandığım şeylerin benim için gerçek olduğunu biliyorum, bu yüzden kendim hakkında harika şeylere inanmayı seçiyorum. İnanmadığım zamanlar da oldu, bu yüzden büyüdüğümü biliyorum ve kendim üzerinde çalışmaya devam ediyorum.

Ben meditasyona da inanıyorum. Bana göre meditasyon, kendi bilgeliğimizi duymak için oturup içsel diyaloğumuzu yeterince uzun süre kapatmamızdır. Meditasyon yaparken genellikle gözlerimi kapatır, derin bir nefes alır ve sorarım: "Bilmem gereken şey ne? Oturur ve dinlerim. Ayrıca şunu da sorabilirim: "Öğrenmem gereken şey nedir?" veya "Bundan çıkarılacak ders nedir?" Bazen hayatımızdaki her şeyi düzeltmemiz gerektiğini düşünürüz ve belki de aslında sadece durumdan bir şeyler öğrenmemiz gerekiyordur.

Meditasyon yapmaya ilk başladığımda, ilk üç hafta şiddetli baş ağrılarım oldu. Meditasyon çok yabancıydı ve her zamanki içsel programlamama aykırıydı. Yine de orada kaldım ve baş ağrıları sonunda kayboldu. Meditasyon yaptığında sürekli olarak muazzam miktarda olumsuzluk ortaya çıkıyorsa, bu, ortaya çıkması gerektiği anlamına gelebilir ve kendini susturduğunda yüzeye akmaya başlar. Sadece olumsuzluğun serbest kaldığını gör. Onunla savaşmamaya çalış. İhtiyacı olduğu sürece devam etmesine izin ver.

Meditasyon yaparken uyuyakalırsan, bu doğru bir şeydir. Bedenin yapması gerekeni yapmasına izin ver, zamanla dengelenecektir.

Olumsuz inançlarını yeniden programlamak çok güçlüdür. Bunu yapmanın iyi bir yolu, olumlamalarını kendi sesinle söylediğin bir kaset hazırlamaktır. Uyumaya giderken bunu çal. Senin için çok değerli olacaktır çünkü kendi sesini dinliyor olacaksın. Daha da güçlü bir kaset, annenin sana ne kadar harika olduğunu ve seni ne kadar sevdiğini söyleyen sesi olabilir. Kaseti aldıktan sonra, yeniden programlamaya başlamadan önce vücudunu rahatlatman iyi olacaktır. Bazı insanlar ayak parmaklarının ucundan başlayıp başlarının tepesine doğru hareket etmeyi, gerilmeyi ve gevşemeyi sever. Nasıl yaparsan yap, gerginliği serbest bırak. Duyguların gitmesine izin ver. Açıklık ve alıcılık durumuna geç. Ne kadar rahat olursan, yeni bilgileri almak o kadar kolay olur. Unutma, her zaman kontrol sendedir ve her zaman güvendesin.

Kasetler dinlemek, kişisel farkındalık kitapları okumak ve olumlamalar yapmak harika. Ama günün diğer 23 saat 30 dakikasında ne yapıyorsun? İşte asıl önemli olan budur. Oturup meditasyon yaptıktan sonra kalkıp aceleyle işe gidiyor ve birine bağırıyorsan, bu da sayılır. Meditasyon ve olumlamalar harikadır, ancak diğer zamanlar da bir o kadar önemlidir.

Şüpheyi Dostça Bir Hatırlatma Olarak Değerlendir

Bana sık sık insanların olumlamaları doğru yapıp yapmadıkları ya da işe yarayıp yaramadıkları konusunda sorular soruluyor. Şüphe konusunu şimdiye kadar olduğundan biraz daha farklı düşünmeni istiyorum. Bedensel kaydın solar pleksus bölgesinde, yani içgüdüsel hisleri taşıdığın yerde bulunduğuna inanıyorum. Ani bir şey olduğunda hemen bağırsaklarında güçlü bir his hissetmez misin? Orası her şeyi alıp depoladığın yerdir.

Küçüklüğümüzden beri aldığımız her mesaj, yaptığımız her şey, yaşadığımız tüm deneyimler, söylediğimiz her şey solar pleksus bölgesindeki dosya dolabına girmiştir. Orada küçük haberciler olduğunu ve düşüncelerimizi düşündüğümüzde ya da deneyimler yaşadığımızda, mesajların içeri girdiğini ve habercilerin onları uygun dosyalara yerleştirdiğini düşünmeyi seviyorum. Birçoğumuz için etiketlenmiş dosyalar oluşturuyoruz: 

  • Ben yeterince iyi değilim. 
  • Asla başaramayacağım. 
  • Doğru yapmıyorum. 

Bu dosyaların altında tamamen gömülmüş durumdayız. Birdenbire şunlar gibi olumlamalar yaparız: “Ben harikayım ve kendimi seviyorum.” Haberciler onları alır ve şöyle der: "Bu ne?? Nereye gidiyor bu? Bunu daha önce hiç görmemiştik!"

Böylece haberciler Şüphe'yi çağırır. "Şüphe! Buraya gel ve neler olduğunu gör." Şüphe mesajı alır ve bilinçli zihne sorar, "Bu nedir? Sen her zaman başka şeyler söylüyordun." Bilinç düzeyinde iki şekilde tepki verebiliriz. Şöyle diyebiliriz: "Haklısın, ben berbat biriyim. Hiç iyi değilim. Özür dilerim. Bu doğru mesaj değil" diyebilir ve eski yöntemlerimize geri dönebiliriz.  Ya da Şüphe'ye şöyle diyebiliriz: "Bu eski mesajdı.  Artık ona ihtiyacım yok. Bu yeni mesaj." 

Şüphe'ye yeni bir dosya açmasını söyle çünkü bundan sonra bu sevgi dolu mesajlardan çokça gelecek. Şüpheye düşman değil dost gibi davranmayı öğren ve seni sorguladığı için ona teşekkür et.

Blogger tarafından desteklenmektedir.